Noble House 2 jaar - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Noble House 2 jaar - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Noble House 2 jaar

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

20 November 2007 | Nederland, Bosch en Duin

December is een mooie maand. Niet alleen feestdagen kleuren de laatste dagen van wederom een voorbij gevlogen jaar, ook herinneringen komen boven.
Terugblikken op alle mooie momenten die 2007 ons gebracht heeft.
2007 was voor mij een jaar waarin “ dromen, durven, doen” waarheid werd. 2007, een jaar om trots op te zijn. Zoveel mijlpalen, zoveel mooie herinneringen, die allemaal niet gerealiseerd hadden kunnen worden zonder de enorme inzet en loyaliteit van mijn man Peter, de leiding in Nepal Utsab en Sita, onze vrienden, onze sponsors, en alle anderen die gedacht hebben aan onze kinderen in Noble House. Wij willen iedereen daarvoor bedanken. Twee jaar Noble House, en al in korte tijd is zoveel tot stand gekomen. 25 kinderen hebben een warm onderdak, meer dan 60 kinderen zijn op andere wijze geholpen.
We zijn gestart met een medisch project zodat door hersteloperaties kansarme kinderen, maar ook volwassenen geholpen kunnen worden. Zodat ook zij in de nabije toekomst terug kunnen blikken, met een glimlach op hun gezicht. Opdat zij hoopvol hun toekomst tegemoet zien.
Ook het project gevangeniskinderen, waar op dit moment hard aan wordt gewerkt, lijkt een succes te worden. Nieuwe grond is gekocht, daarop wordt nu een tweede huis gebouwd, een school en een medische post.
Nieuwe kansen en nieuwe toekomsten.

Noble House bestaat deze maand twee jaar. Heel uitdagend zou zijn wanneer wij in de toekomst zouden kunnen zien en zouden weten waar wij volgend jaar op dit moment staan.
Met veel inzet, liefde, en kracht gaan wij het nieuwe jaar tegemoet met de kinderen van Noble House.

Graag zou ik middels dit bericht ook een beroep willen doen op de goedheid van de lezers.
Wanneer u aankomende maand Noble House onder de aandacht brengt – misschien door de site ( www.Engely.nl) te noemen wanneer u uw kerstkaarten verstuurt – zullen de kinderen van Noble House hier zeker bij gebaat zijn.
Zo draagt u op eenvoudige wijze bij aan een groots project.
Voor de kinderen, voor de toekomst.

• 21 November 2007 - 08:05

ULD:

`Prachtig verhaal!

• 21 November 2007 - 09:40

Annelies:

Gefeliciteerd met dit succes.
    Ben erg blij dat ik met mijn kleine bijdrage kan meehelpen met dit project en weet dat alles naar de kinderen gaat.

• 21 November 2007 - 11:23

Monique Dekker:

Dag Engely,
    Hartverwarmend;de foto's, het verhaal.
    Alle®Zorg (www.allerzorg.nl) heeft 2 kindjes uit het Noble House "onder de hoede". Alle®Zorg zal 1 van de foto's van de kinderen van het Noble House gebruiken om de kerstgedachte aan haar vrienden en relaties over te brengen.
    Succes met het prachtige project!
    Monique Dekker

• 21 November 2007 - 17:28

Robert:

Geen woorden voor wat je hier hebt neergezet, bewondering voor hetgeen je doet, ongelooflijk wat een kracht.

• 22 November 2007 - 12:04

Paul:

Gefeliciteerd

• 22 November 2007 - 13:10

José:

Wij gaan volgend jaar naar Nepal en hopen een bezoekje te brengen aan Noble House.
    Engely, gefeliciteerd met dit mooie resultaat. We hopen dat er nog veel meer kinderen in de toekomst geholpen kunnen worden.

• 22 November 2007 - 18:13

Astrid:

Hoi Engely,

Bedankt weer voor je brief.
    Ik heb mijn hele adresboek de link van je website doorgestuurd, wie weet komt daar nog wat extra's uit voort.

Ik wist trouwens niet dat je pas twee jaar bezig was: dan is er al veel bereikt.

Vriendelijke groet,

Astrid

• 23 November 2007 - 09:07

Marianne:

Ik kan me nog herinneren hoe je met Noble House begon. Het is zo geweldig om te zien hoe dit project nu loopt en alles voor de kinderen ingezet wordt.
    Gefeliciteerd en wij blijven je steunen.

• 24 November 2007 - 17:45

Joyce:

Peter en Engely, gefeliciteerd met dit succes.
    Hoop jullie snel weer te zien.

• 25 November 2007 - 16:07

Rianne & Ralph:

Bere trots zijn we op je!!! 2 jaar Noble House: jeetje Engely: wat een overwinning! En natuurlijk zijn we ook apetrots op Sita en Utsab.

Heel veel liefs Rianne & Ralph

• 06 December 2007 - 07:54

Rieks & Mirjam:

Gefeliciteerd! Zoveel resultaat. Lachende, blije goed verzorgde en gevoede kinderen en dat in 2 jaar.

een tip voor de overige lezers. print een aantal stickervellen vol met de volgende tekst: ooit gedacht aan een goed doel?
    www.engely.nl

Plak deze stickers op de kerstkaarten en zet deze tekst onder je emailverkeer.