Een kaartje voor een kindje in Nepal - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Een kaartje voor een kindje in Nepal - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Een kaartje voor een kindje in Nepal

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

16 Januari 2008 | Nederland, Bosch en Duin

Ieder kind is blij met aandacht en u kunt de kinderen van het Noble House dit mooie moment geven door ze blij te maken met een kaartje.
Over twee weken vertrekken Peter en ik naar Nepal en nemen dan deze kaartjes mee.
Ook stickers, poëzieplaatjes, plakplaatjes of verzamelkaartjes zijn erg welkom en ook andere kansarme kinderen uit de omgeving maakt u hier erg gelukkig mee.

Het project op de berg waar straks meer kinderen opgevangen kunnen worden vordert al aardig. Komende maand gaat het dak op de school en zal er worden gestart met het tweede huis.
Het medische project wordt uitgebreid en we hopen ook meer kinderen uit de gevangenis te kunnen opvangen.
Ook hebben we een optie voor een stukje land waar we in de toekomst het derde huis kunnen bouwen.
Kortom veel wat aangestuurd moet worden en vanuit Nepal hou ik u op de hoogte van alle vorderingen.

U kunt mij via Engely@orange.nl bereiken en de kaartjes kunnen tot 30 januari naar het volgende adres gestuurd worden.

Engely Tersteeg
Amersfoortseweg 25
3735 LJ Bosch en Duin

Met dank voor alle inzet www.Engely.nl

  • 16 Januari 2008 - 12:15

    Erkan De Moree Gerto:

    Hoi Engely,

    Ik sta elke keer weer versteld van de dingen die je doet, mijn complimenten.

    Groetjes vanuit Dodewaard


  • 16 Januari 2008 - 17:15

    Gea:

    Leuk ideetje Engely!
    Wil je er ook blanco kaarten bij?

  • 16 Januari 2008 - 20:40

    Tessa:

    Hoi Engely,
    Ik had je graag dozen wil toesturen maar zit nu in Guatemala en dan duurt het te lang. Nu ik hier zit mis ik Nepal ook. Super wat je allemaal doet en als je ooit hulp nodig hebt daar dan weet je me te vinden!
    Top!

  • 16 Januari 2008 - 21:56

    Juul:

    Kaartjes komen eraan. Prachtig werk wat je daar allemaal verzet!!! Voel me klein met al dat groots wat jij daar voor elkaar krijgt.!

  • 17 Januari 2008 - 17:56

    Coby & Peet:

    Hallo Engely,
    Natuurlijk laten we je ook dit keer niet met legen handen vertrekken. Klein gebaar van ons, voor het fantastische werk wat jij/jullie daar doen.
    Goede reis gewenst.

    Lieve groeten Peet en Coby - Oosterhout

  • 17 Januari 2008 - 18:47

    Anouk:

    wat goed wat u doet! Zelf heb ik ook een nepalees meisje in de klas en zei vertelde ook dat er veel arme zijn in nepal!
    doe de groetjes aan iedereen!

    kus-xxx-jes Anouk

  • 19 Januari 2008 - 10:20

    Frank & Ela:

    Wij werken beiden op een basisschool en zullen daar de dozen met stickers en kaarten eens doorspitten. Komt eraan!

    Groeten vanuit Doetinchem!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bosch en Duin

Mijn eerste reis

Noble House te Nepal

Recente Reisverslagen:

07 April 2017

De Engel en het heksenkind

16 Oktober 2014

Afscheid

26 April 2014

Het heeft de koning behaagd,

04 April 2014

Nog zo onwerkelijk

23 December 2013

Ons kerstkindje
Engely

Noble House te Nepal

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 968
Totaal aantal bezoekers 258734

Voorgaande reizen:

03 November 2006 - 04 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: