Door u werd dit werkelijkheid............... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Door u werd dit werkelijkheid............... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Door u werd dit werkelijkheid...............

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

28 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Het afgelopen jaar heeft Noble House een groei doorgemaakt en hebben we meer kinderen kunnen helpen.
Mocht u even tijd hebben dan is alles over 2007 via deze link te lezen.
Zonder de betrokkenheid van u allemaal zou dit nooit zijn gerealiseerd . Hiervoor wil ik u allemaal heel hartelijk bedanken.

Ook dit jaar is goed gestart ook al hebben we veel hinder van de politieke situatie ondervonden.
Als alles naar wens verloopt wordt nog dit jaar het tweede huis geopend en zal de school ernaast ook klaar zijn om de eerste kleine kinderen op te vangen.
Daarnaast halen we steeds meer kinderen uit de gevangenis . We kunnen hen een veilig onderkomen bieden in het huis dat we in de hoofdstad Kathmandu hebben gehuurd.
Voor meer informatie kunt u wekelijks het laatste nieuws lezen op http://www.Engely.nl

Eindelijk is het zaterdag 31 mei zover. Utsab de ``papa ``van Noble House en coördinator van het gehele project in Nepal komt naar Nederland.
Een sponsor heeft dit voor ons mogelijk gemaakt Utsab 3 weken over te laten komen. Utsab zal bij ons thuis verblijven.
Tijdens zijn bezoek is het de bedoeling dat we het beleid voor de komende jaren gaan uitwerken. Daarnaast zal hij verder ingewerkt worden om het project verder te kunnen ontwikkelen.
Het zou geweldig zijn als hij ook de dagelijkse gang van zaken in Nederland zou zien en daarom wil ik graag u hulp vragen.
Wie kan mij helpen zodat hij een peuterschooltje of lagere school kan bezoeken of een bezoek aan een ziekenhuis of kinderhuis.?
Voor Utsab zal dit een zeer waardevolle en leerzame ervaring zijn om te zien hoe de zaken in Nederland anders geregeld zijn.
Om hem daarnaast een leuke tijd te bezorgen zijn alle suggesties en hulp welkom.
We kunnen denken aan een boottochtje, stranduitje, of gewoon een bezoek bij u thuis.
U kunt mij bereiken op Engely@orange.nl

Naast het bezoek van Utsab aan Nederland is er nog meer bijzonder nieuws.
Officieel heb ik het nog niet gehoord maar de foto van Nisha bij de Hemawedstrijd heeft de meeste stemmen gekregen.!! Alle kinderen krijgen nu een mooie foto en intussen heeft de Hema 2 dozen met textiel naar Nepal verstuurd. Iedereen bedankt voor het stemmen op Nisha!

We hopen op veel publiciteit zodat de website http://Engely.nl nog meer bekendheid zal krijgen .
Hierdoor kunnen in de toekomst meer en meer kinderen geholpen worden.
Nogmaals wil ik u hartelijk bedanken voor uw steun, voor uw stem, voor uw inzet, en voor het lezen van dit nieuws.

• 28 Mei 2008 - 09:21

Kathy:

Engely, ik heb je net een mailtje gestuurd met leuke dingen om te doen voor Utsab.
    Ik hoop jullie dan te zien.
    Heel veel succes met dit mooie project.

• 28 Mei 2008 - 11:46

Coby & Peet:

Hola Engely,
    Net de foto's bekeken van de bouw vorderingen aan het 2de huis, ziet er al geweldig uit. Heerlijk om te weten dat jij/jullie daar straks nog meer kindjes een gelukkige en vooral veilige jeugd kunnen gaan geven. Echt klasse wat jullie daar voorelkaar hebben gekregen, op onze steun kunnen julie blijven rekenen.

Lieve groetjes,
    Monte Pego

• 28 Mei 2008 - 14:18

I. Radjkoemar:

Wat een zegen. Geweldig werk Engely.

Indra

• 28 Mei 2008 - 16:54

Yvonne Westerhoff:

Hallo Engely, ik heb je net een mailtje gestuurd met uitjes voor Utsab. Ik ben ook geinteresseert voor de ideen van anderen.
    groetjes Yvonne.

• 28 Mei 2008 - 18:11

Yvonne Dekker:

Lieve engely,
    Ik heb hele goede contacten met een juffrouw op de Julianaschool in Bilthoven! Spreek je! XX

• 29 Mei 2008 - 09:50

Sjaan Benne:

beste Engely
    Ik weet niet of het mogelijk is omdat wij ver van jouw vandaan wonen, maar Utsab en jij zijn natuurlijk welkom bij ons. Wij wonen 3 km van het strand en kunnen eventueel via onze dochter een school bezoeken. Een nacht overblijven is ook geen probleem. En er bestaat ook een mogelijkheid om andere dingen te bekijken. b.v.een modern tuinbouwbedrijf of een wereldwinkel.