Deze kinderen zijn gered, - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Deze kinderen zijn gered, - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Deze kinderen zijn gered,

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

13 Mei 2009 | Nederland, Bosch en Duin

Afgelopen week heb ik de knoop doorgehakt. Bij het zien van al die kindergezichtjes die zonder het Noble House verkocht zouden worden hoef je niet lang na te denken om te beseffen dat er weer wat moet gebeuren. Het hoeft geen omschrijving wat er daarna met ze gebeurd zou zijn als je niets doet. Tja, dan maar weer extra kamers bouwen bovenop de daycare van Noble House.
De bouw is deze week gestart. Inmiddels liggen er weer twee kleine meisjes bij de andere kinderen in bed waar ze een veilig plekje hebben. Ook in het tweede Noble House dat vorige maand geopend is komen meer kinderen aankloppen.
Dit is maar een kleine omschrijving wat daar dagelijks gebeurt.
Een ding staat: we blijven doorzetten om verder kinderleed te besparen.
Er is al zoveel met uw hulp gebeurd en ik hoop dat dit ook aan andere verteld kan worden zodat we ook deze kinderen kunnen blijven helpen.

Notariële schenking.

Het doet ons genoegen dat wij een notaris bereid hebben gevonden om tegen een sterk gereduceerd tarief notariële schenkingsaktes op te stellen voor de schenking van periodieke uitkeringen ten gunste van de Stichting Noble House. Op die manier worden uw donaties volledig aftrekbaar van de belasting en draagt ook de fiscus bij aan de belangen van onze Nepalese kinderen. Voor meer informatie daarover verwijs ik graag naar de website http://www.engely.eu op de pagina donaties.

Het spreekwoord zegt, een kinderhand is snel gevuld. Maar laten we dan met elkaar zorgen dat we hen in ieder geval iets geven zodat ook zij vooruit kunnen kijken.
Alle beetjes helpen………………………………….

• 13 Mei 2009 - 20:18

Joyce:

Beste Engely, de twee prachtige foto's van Anita en Suvarda vertellen het verhaal van hun leven. Twee meisjes die nu veilig bij Noble House zijn beland. Wat is het mooi om te lezen dat Noble House uitgebreid wordt zodat er nog meer kindjes opgevangen kunnen worden.
    Liefs, Joyce

• 13 Mei 2009 - 21:34

Co En Corrie:

geweldig Engely, wat jij en Peter allemaal doen voor deze kinderen!!! we hopen je gauw weer eens te zien, misschien bij Rene voor zijn 10 jarig bestaan?
    groetjes vanuit Enkhuizen.

• 13 Mei 2009 - 23:32

Liesbeth:

ik ben het gironummer kwijt en wil graag wat geld storten. kan het nergens meer vinden, ook niet op de site.misschien kan je het ergens weergeven?

• 19 Mei 2009 - 21:29

Margreet:

Ook wij blijven je kinderen steunen. Erg lief dat je ons op de hoogte houdt want we weten hoe kostbaar je tijd is.
    Succes met al je werk.

• 22 Mei 2009 - 06:39

Ineke En Ron:

Lieve Engely,

Via vrienden zijn we op je site terecht gekomen.
    We kennen Nepal en vinden het indrukwekkend wat je allemaal voor elkaar krijgt. Respect verdien je want we weten dat het niet gemakkelijk is om in Nepal dit werk voor elkaar te krijgen.
    Ook wij willen je heel graag steunen en nemen binnenkort contact met je op.