Afschuwelijke berichten, - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Afschuwelijke berichten, - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Afschuwelijke berichten,

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

17 April 2010 | Nederland, Bosch en Duin

Afschuwelijke berichten komen binnen over enkele kansarme weesmeisjes waarin gehandeld wordt. Dit heeft mij ertoe gebracht om morgennacht naar Nepal te gaan.

Vooralsnog ga ik er van uit dat ik kan vertrekken als de vulkaan het toelaat. Ik hoop dan ook dat ik zo snel mogelijk naar “ons” project op de berg kan afreizen om deze kinderen in ieder geval een veilig plekje in het tweede Noble House te kunnen geven.

Kleine kinderen zonder ouders, die zullen verdwijnen zonder onze en uw hulp. Naarstig zoek ik dan ook naar sponsors om hen een kans te geven.

Ik kan maar voor een week weg, maar hoop op grote resultaten. Ook de andere projecten zullen moeten worden aangestuurd en ter plaatse besproken moeten worden.

Voor Anjana en Sirjana is het nog steeds een spannende tijd. Ze hebben nog geen bericht over hun verblijfstatus ook al is er beloofd dat een beslissing hierover er zeker al had moeten zijn. Wij wachten met hen de gebeurtenissen met spanning af.

Via deze site probeer ik in Nepal het laatste nieuws te schrijven.

Engely
http://www.Engely.eu

  • 17 April 2010 - 21:05

    Maud :

    Oh Engely, wat een naar bericht!
    Ik hoop dat je vertrekken kan. Al ziet het er niet best uit als ik de berichten zo hoor.Gaat het goed met de meisjes verder?Had ik maar een bak vol met geld voor jullie.... maar ja.Doe je voorzichtig, pas goed op je zelf.Je bent een goed mens, net als Peter.Wat zijn de laatste foto's leuk van de meisjes.Heel veel succes in Nepal Engely en fijn dat ik steeds het laatste nieuws van je door krijg.Het beste en goede moed.Lieve groeten, Maud.

  • 17 April 2010 - 21:16

    Corrie En Co:

    lieve Engely, succes en we hopen dat je kunt vertrekken en je werk kunt doen!! we denken aan je, liefs uit Enkhuizen.

  • 18 April 2010 - 07:46

    Rixt:

    Wat blijft het toch onbegrijpelijk dat er mensen zijn die voor een paar centen het leven van onschuldige jonge kinderen kapotmaken. Ik gruwel ervan. Ik vind je zo dapper dat jij de strijd aangaat en aan de kant van deze kinderen gaat staan. De plaatselijke bevolking zal ook niet de mogelijkheden hebben om deze kinderen op te vangen. Ik duim voor je dat die vulkaan zich rustig houdt en jij je missie kan volbrengen. Ik denk aan je en hoop je heel spoedig na je terugkomst weer eens te ontmoeten en van ideeen en gedachten uit te wisselen. Liefs, een goede reis en veel sterkte toegewenst.

    NB. Een knuffel voor die mooie meiden van jullie.

  • 18 April 2010 - 19:36

    Robert:

    Hai Engely,

    Bewonderenswaardig je doorzettingsvermogen. Alle kleine beetjes helpen maar jij maakt dat met niets iets wordt gedaan. Als iedereen je zou steunen zou de wereld er beter uit zien.
    Heel veel succes en zet hem op voor die kleintjes!

  • 19 April 2010 - 07:59

    Engely:

    Mijn vlucht is gecanceld en vandaag probeer ik zo snel mogelijk een nieuw ticket te krijgen.
    Iedereen bedankt voor de lieve reacties en vele berichten via e-mail.

  • 20 April 2010 - 19:21

    Henriette:

    Engely wat een naar bericht weer.
    Hoop dat het nu je gaat lukken te vertrekken.
    Sterkte en succes
    Ik denk zo vaak aan je.
    Alles wat je doet is geweldig.
    In 2009 heb ik je ontmoet gewoon in de Hema en ik denk veel aan je goede werk.
    Je bent een lief mens.

    Henriette uit Rotterdam

  • 30 April 2010 - 16:27

    Maud:

    n.a.v.julie laatste mail. Maar natuurlijk sturen wij dat zo veel mogelijk door.Heb je Paul de Leeuw al benadert? Of is dat niet zo'n goed idee. Ja, tot hoever mag je alles uit de kast trekken???
    Hou vol, zet door,sterkte en we gaan zeker kijken morgen naar SBS 6.Een warme groet,
    Maud.

  • 02 Mei 2010 - 06:07

    Yvonne Flamand:

    Ook ik heb de uitzending gezien in HvN en heb diepe bewondering voor wat u doet voor deze meisjes en het werk in Nepal. Ik wens u heel veel sterkte 'toe in uw strijd tegen dit onmenselijke besluit van deze overheid en hoop samen met heel veel anderen op een hele goede afloop.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bosch en Duin

Mijn eerste reis

Noble House te Nepal

Recente Reisverslagen:

07 April 2017

De Engel en het heksenkind

16 Oktober 2014

Afscheid

26 April 2014

Het heeft de koning behaagd,

04 April 2014

Nog zo onwerkelijk

23 December 2013

Ons kerstkindje
Engely

Noble House te Nepal

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 258788

Voorgaande reizen:

03 November 2006 - 04 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: