Engely@orange.nl is veranderd naar Engely@ziggo.nl - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Engely@orange.nl is veranderd naar Engely@ziggo.nl - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Engely@orange.nl is veranderd naar Engely@ziggo.nl

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

20 Augustus 2010 | Nederland, Bosch en Duin

De laatste dagen was ik via mail niet bereikbaar en tot mijn schrik kwam ik er vandaag pas achter dat mijn mailaccount orange niet meer bestaat.
Wilt u mij bereiken dan kan dat vanaf heden via Engely@ziggo.nl

Er zijn weer nieuwe ontwikkelingen in de Noble House projecten en hiervoor staat een nieuwe reis naar Nepal komende maand in de planning.
Heel veel kleine kinderen en vooral meisjes zijn aan hun lot over gelaten. Wanneer we niets doen verdwijnen zij in "duistere" praktijken.
We gaan proberen hen op te vangen voor een veilige toekomst.
Snel laat ik u via deze nieuwsbrief meer weten.

Meer informatie staat op de website http://www.Engely.eu

Met vriendelijke groet,
Engely

• 20 Augustus 2010 - 21:45

Corrie En Co:

succes Engely en je naam staat genoteerd!!!

• 21 Augustus 2010 - 13:21

Marianne:

Succes met alles in Nepal. Ik zal nog een pakketje voor mijn sponsorkindje naar je sturen.
    Bedankt en tot snel.

• 22 Augustus 2010 - 08:35

Paul:

Indrukwekkend je verslagen. Ik ben blij dat ik je projecten heb kunnen zien. Directe hulp is het meest succesvol op de manier hoe jij dit allemaal aanpakt.
    Mijn steun heb je!

• 23 Augustus 2010 - 16:41

Simon B:

Jeetje Engely, wat een mooie organisatie heb je opgebouwd. Steeds meer projecten kun je aan en meer kinderen vang je daarmee op.
    Laat mij weten welke hulp ik kan geven.

succes en hou vol!

• 25 Augustus 2010 - 11:27

Toni:

Engely, wat een nobel werk verricht jij daar in dat verre Nepal en ook in Nederland. Daar heb ik grote bewondering voor. Jij trekt je het lot aan van de zwaksten in de Nepalese samenleving, namelijk het kind, en vooral meisjes zijn daar de slachtoffers! Geweldig wat jij daar allemaal voor ze doet. Em ik steun je van harte voor het verkrijgen van een definitieve verblijfstatus voor de 2 meisjes die bij jou in Nederland verblijven Ga zo voort!!