Het heeft de koning behaagd, - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Het heeft de koning behaagd, - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Het heeft de koning behaagd,

Blijf op de hoogte en volg Engely

26 April 2014 | Nederland, Nederland

Het heeft de Koning behaagd………..

Het heeft de Koning behaagd Engely een onderscheiding te geven. Een mooi eerbetoon voor al het werk dat zij voor anderen gedaan heeft. Toon Hermans noemde haar Engelief. En zo is het. Zij zorgde voor de oma van de Koning; zij zorgde voor talloze kansarme kinderen in Nepal via haar Stichting Noble House; zij zorgde voor Sirjana.

Zij gaf Sirjana een toekomst, ook al probeerde de IND haar tegen te houden. Zij gaf niet op. Zij had de moed te doen wat gedaan moest worden. En toen Sirjana onze dochter werd gaf zij Sirjana haar naam. Zij zorgde voor onze dochters. Zij zorgde voor mij. Zij gaf alles wat zij in zich had.

En toen kreeg Engelief te horen dat ze nog maar kort te leven heeft. Het leek zo goed te gaan, maar het was er weer. Alvleesklierkanker. Wij helpen haar met alles wat in ons is. En weer geven we nog niet op om het onmogelijke waar te maken.

En toen gaf de Koning haar een onderscheiding en maken wij voor haar een heel diepe buiging.

Peter, Rhana, Iris en Sirjana Tersteeg

• 26 April 2014 - 00:53

Hans & Carmelita:

Geweldig, en dubbeldik verdiend !

• 26 April 2014 - 07:43

Elly Koeman:

Lieve Engely
    De vlag die ik net heb opgehangen hangt er nu voor jou !
    Wat heb jij deze onderscheiding verdiend !

• 26 April 2014 - 08:28

Jan Rozenbroek:

Van harte gefeliciteerd Engely. Wat mooi om je te zien stralen op de foto's. En Peter dank je wel voor de mooie tekst over je prachtige vrouw! Hou elkaar goed vast!!

• 26 April 2014 - 09:23

Jackie En Michel:

Gefeliciteerd Engely, wat mooi en verdiend! lieve groet van ons

• 26 April 2014 - 09:26

Gerrold:

Van harte met je onderscheiding, super je hebt het verdiend

• 26 April 2014 - 12:46

Gea En Fred:

Gefeliciteerd Engely, Peter en kinderen, met deze welverdiende erkenning en onderscheiding!
    Geniet van dit heerlijke gevoel en put er extra kracht uit!

• 26 April 2014 - 13:47

Liesbeth Stroes:

En die diepe buiging heeft ze heel erg verdiend!

Jon en Liesbeth Stroes

• 26 April 2014 - 16:01

Rina:

Lieve Engely

Al zien we elkaar niet meer,toch volg ik je en blijf op de hoogte van alles wat je doet.
    vandaag is vandaag en morgen weten we niet.

Lieve groet

• 27 April 2014 - 10:39

Enny Korstjens:

Lieve Engely,
    Een prachtig eerbetoon. Heel veel sterkte en liefs, Enny.

• 27 April 2014 - 16:01

Daniëlle:

Lieve Engely en Peter,

Van harte gefeliciteerd meer dan verdiend ! Jullie stralen goed om te zien.
    Heel, heel veel warmte voor jullie allebei,

Liefs Daniëlle en Jan Willem

• 29 April 2014 - 07:45

Jan En Ans Coelen:

Lieve Engely,

Van harte gefeliciteerd. Zo verdiend!

Jan en Ans

• 29 April 2014 - 16:23

Ingrid Den Boggende:

hoi Engely,

Is alweer jaren geleden dat we elkaar kort en krachtig ontmoette op sportschool in Zeist waar ik les gaf. Heb toen enorme bewondering voor jou gekregen met wat je doet ,en nog.
    fietste gisteren door zeist en den dolder en dacht aan je ,vandaar mijn bezoekje aan de site waar ik dit bericht lees over je gezondheid.
    wat moet ik zeggen? kan er vele woorden zetten maar met alles wat ik wil zetten wis ik dat ook steeds omdat het woorden, zinnen zijn die je wel weet. heel veel liefs Ingrid

• 30 April 2014 - 20:28

Henk En Alice:

Lieve Engely en Peter

Wat geweldig. Niemand die het meer verdient dan jij!
    Veel liefde en kracht gewenst. Wij denken elke dag aan julli

Veel liefs Henk en Alice Lodder.

• 03 Mei 2014 - 17:20

Maud:

Lieve allebei,

Wat een mooie, prachtige, lieve, warme foto's van jullie beiden. Ik zeg nog eens Engely ;

''Echt welverdiend vrouw" En je weet toch : van hier tot de maan en weer terug!

Lieve knuffel voor jullie beiden en natuurlijk voor die jongedame Sirjana!

Maud.

• 08 Mei 2014 - 02:54

Hans En Martine:

Lieve Engely,

We hebben kort en intensief ontmoet in Kathmandu.
    We zullen je nooit vergeten!

Liefs Hans en Martine

• 29 Mei 2014 - 18:03

Wendy:

Wat mooi dat je die onderscheiding hebt gekregen seg! Je verdient ze zeker en vast!!

• 29 September 2014 - 18:41

Gerrit Van Aken:

Alsnog gefeliciteerd & alle goeds.

Gerrit