U heeft hen hoop gegeven......................... - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu U heeft hen hoop gegeven......................... - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

U heeft hen hoop gegeven.........................

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

18 December 2007 | Nederland, Bosch en Duin

De decembermaand is altijd weer een periode van bezinning. Er gebeurt zoveel in de wereld om ons heen.
Door even stil te staan bij de hulpbehoevende kinderen in Nepal heeft u hen door uw steun geholpen . Zij hebben van u hoop gekregen. Hoop waar ze zich nu aan vast kunnen houden met zicht op dat stukje toekomst waar ze recht op hebben. Liefde, geborgenheid maar vooral waardering voor wat ze zijn. Jonge kinderen die nu een bevestiging krijgen doordat u ze dat geeft.

Hiervoor wil ik u heel graag bedanken.
Niet alleen Uw financiële steun maar ook de warme belangstelling, betrokkenheid en alle creatieve ideeën om het project Noble House te steunen geven de kracht om door te gaan.
De decembermaand gaf hier weer een extra impuls aan met het besef van velen dat deze hulp zo hard nodig is. Hulp die nodig blijft om nog meer kinderen te kunnen helpen .

Namens alle kinderen en Utsab en Sita, de ouders van Noble House, wens ik u fijne feestdagen en een goede start voor een gelukkig en gezond 2008.

• 18 December 2007 - 14:52

Ingrid:

Het is belangrijk en waardevol dat er mensen zijn die daadwerkelijk en constructief wat doen aan de ongelijkheid van levensomstandigheden van diegenen die het hard nodig hebben. Mijn bijdrage hieraan is bescheiden, maar toch, alle beetjes helpen.
    Ik wens jullie een liefdevol,gezond en energierijk 2008.

• 18 December 2007 - 15:46

Fieny:

Laten we met zijn allen iets blijven doen voor deze kinderen. Alle kleine beetjes helpen!
    Alle goeds voor 2008.

• 18 December 2007 - 16:29

Rianne:

Het lijkt een druppel op een gloeiende plaat wat we doen, maar een druppel in een plas water wordt steeds groter! Ik ben blij dat ik zeker weet dat mijn kleine bijdrage goed besteed wordt!!!
    De beste wensen voor 2008

• 18 December 2007 - 19:16

WSFH:

Hoi Engely,

wij blijven als Motorclub WildStar Fans Holland uiteraard ook jouw project in 2008 steunen.

Keep up the good work !!

Robert
    voorzitter WSFH

• 18 December 2007 - 20:18

Tryntsje:

Hallo Engely,

Het is erg indrukwekkend wat je afgelopen jaar voor de kinderen in Nepal hebt gedaan.
    Een gezond en goed 2008 toegewenst.

• 19 December 2007 - 10:55

Indra Radjkoemar:

Fijne feestdagen en een overvloedig 2008
    vooral voor de kids.

XXX

• 19 December 2007 - 11:47

Caroline & Jeffrey:

Hoi Engely, ook in 2008 kunnen jij en het Noble House weer op onze steun rekenen. Laten we er een mooi jaar van maken!

• 19 December 2007 - 16:20

Ans En Ruud:

Fijne kerstdagen en een gezond en actief 2008 gewenst.

• 20 December 2007 - 07:32

Rob Scharroo:

Engely hele fijne kerst voor jou en je familie maar natuurlijk ook voor alle kinderen in Nepal.Ik wil tevens van deze gelegenheid gebruik maken om een collega van me,Bob Fasel,speciaal te bedanken voor z'n hulp bij het verzorgen van de tekeningen voor de bouw van de school.
    En natuurlijk alvast een gezond en gelukkig 2008 !!

groeten
    rob

• 20 December 2007 - 11:20

Elco Fok (Isoper):

Engely hele fijne dagen en vooral een gezond nieuwejaar gewenst voor jou en je prachtige goede doel het project Noble House in Nepal. Wij van Isoper hopen met de donatie een kleine bijdrage te hebben geleverd voor een beetje extra geluk voor de kinderen.

• 20 December 2007 - 18:49

Petra S.:

Lieve Engely,
    Ik wens je hele goede dagen en ik hoop dat je dit "werk"nog héél lang en in goede gezondheid mag blijven doen!!!!

• 21 December 2007 - 12:41

Letty En Ton:

Dat de kinderen geweldig geholpen worden en daar heel gelukkig mee zijn en de kans op een beter leven krijgen weten wij natuurlijk beide uit de eerste hand. De lach van alle kinderen is dan genoeg dankbaarheid die je daarvoor nodig hebt om er nog heel lang mee door te gaan!

Fijne kerst en veel succes voor het nieuwe jaar.

Groetjes ook aan Utsab, Sita en de kinderen, Letty en Ton

• 21 December 2007 - 15:27

Astrid:

Zonder jou en Peter zou de wereld er anders uitzien. Zoveel kinderen krijgen nu een kans die jullie ze geven.
    Jullie vormen een unieke basis en stralen dit uit.
    Ik blijf jullie steunen en hoop dat komend jaar net zo succesvol zal zijn.

• 21 December 2007 - 15:59

Gea Keehnen:

Hoi Engely,
    Ik wens jou en je familie fijne Kerstdagen en een voorspoedig Nieuwjaar en wens je veel liefde en licht toe op je weg!!
    Liefs, Gea.