Afscheid - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Afscheid

Blijf op de hoogte en volg Engely

16 Oktober 2014 | Nederland, Nederland

Vanmorgen om 10:10 uur hebben wij afscheid moeten nemen van Engely, onze prachtige echtgenote, moeder en oma. In alle rust en in vrede is zij vanmorgen met een glimlach ingeslapen.

“Ik heb een prachtig leven gehad”, zei zij in een van haar laatste gesprekken. En inderdaad, het leven was prachtig met haar. We zullen haar intens missen, maar ook genieten van de prachtige herinneringen die zij aan ons gegeven heeft.

Engely heeft genoten van het feest wat voor haar werd gegeven en waar zij afscheid heeft kunnen nemen van iedereen die zij liefhad. Haar wens was dan ook om dit allerlaatste afscheid in besloten kring te laten plaatsvinden.

• 16 Oktober 2014 - 22:13

Caroline & Jeffrey:

Wij wensen jullie veel sterkte met dit verlies. Een echte weldoenster. Vaarwel Engely...

• 16 Oktober 2014 - 22:17

Jackie En Michel:

Lieve familie, gecondoleerd, alle sterkte, was iedereen zo als zij, dan zou de wereld er anders uit zien, wij kennen haar alleen van de mails die wij soms uitwisselden, maar volgden en steunden haar werk al lange tijd, een ontzettend warme vrouw, we wensen jullie veel kracht toe in deze komende tijd met het verwerken van dit verlies.

• 16 Oktober 2014 - 22:18

Gilbert Winkel:

Engely heeft de wereld blijvend wat mooier weten te maken en is van grote betekenis geweest voor veel mensen. Een prestatie waarvoor ik veel respect heb en ik dankbaar voor ben. Al winnen de tranen het nu. Ik neem een borrel, denkend aan haar. Wat een prachtig mens! Sterkte voor iedereen die haar nu moeten missen.

• 16 Oktober 2014 - 22:22

Jan En Ans:

Lieve familie, veel sterkte gewenst. Wij zijn er zeker van dat de mooie herinneringen aan Engely nooit zullen vervliegen.

• 16 Oktober 2014 - 22:25

Maarten Duijvestijn:

Incredible lady, Incredible life.

Namaste Engely

• 16 Oktober 2014 - 22:26

Maud Kluss:

Lieve familie,

Peter jou gisteren nog gesproken. Oh wat vind ik dit erg. Natuurlijk, tegelijkertijd weten wij dit allemaal. Dan toch..........valt toch die stilte........ binnen in mij. Een lieve vrouw, vertrokken naar die andere, hopelijk, mooie wereld.
    Wat ben ik blij haar gekend te hebben! Echt heel blij! Wat heeft zij mooie dingen gedaan voor heel veel mensen en kinderen, vooral. Ik hield zoveel van deze vrouw! Jouw vrouw, jullie mamma, schoonmoeder.......

Lieve familie, allemaal, heel veel sterkte met dit immense verdriet! Heel veel kracht en liefde voor jullie,

Peter-Rhana-Iris-Sirjana-Anjana en jullie mannen.

Heel verdrietig ben ik nu......... veel liefs voor jullie.

Maud Kluss

• 16 Oktober 2014 - 22:27

Ben Schoonen:

Heel veel sterkte voor jullie als familie, respect en bewondering voor een heel bijzonder mens.

• 16 Oktober 2014 - 22:30

Marlène :

Een heel verdrietig bericht. Zo jammer, dat zij veel te jong is overleden.
    Veel sterkte gewenst.
    Marlène Osborne

• 16 Oktober 2014 - 22:38

Elly Haulez:

Lieve familie, heel veel sterkte.
    Geen nieuwe berichten meer vanuit Nepal. We kijken terug op al het goede wat Engely voor zoveel kindjes gedaan heeft. Ik groet je met heel mijn hart. Namaste.

• 16 Oktober 2014 - 22:38

Robert Zwart:

Ik heb Engely enkele keren ontmoet. Een vrouw met een goed hart. Wat een verschrikkelijk verlies. Ik wens familie en vrienden veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

• 16 Oktober 2014 - 22:40

Tryntsje Hornstra:

Lieve familie,
    Heel veel sterkte toegewenst. Engely was een bijzondere vrouw. Wat zij voor elkaar heeft gekregen is bewonderenswaardig. Door haar persoonlijkheid en doorzettingsvermogen heeft zij veel bereikt. Een voorbeeld voor anderen.

Sterkte. Ik leef met jullie mee.
    Tryntsje

• 16 Oktober 2014 - 22:42

Jon En Liesbeth:

lieve Peter en lieve familie,

Wat een verlies, voor jullie, maar ook voor alle kindjes waar zij zo goed voor was.
    Wat is het toch veel te snel en veel te jong, Engely blijft in onze gedachten.
    Blij dat we haar nog hebben kunnen omhelzen toen ze haar koninklijke onderscheiding kreeg en haar hebben kunnen vertellen dat we om haar gaven.
    Veel sterkte voor jullie allemaal en veel liefs.

Jon en Liesbeth

• 16 Oktober 2014 - 22:56

Carmelita & Hans:

Beste Peter en familie,

Wat een verschrikkelijk bericht nu. Woorden schieten tekort. We herinneren ons een geweldig lieve Engely. Heel veel sterkte.
    Groet,
    Carmelita & Hans

• 16 Oktober 2014 - 22:59

Rien E Gerrie:

Voor ons is het schok. Zij was een tweede moeder Teresa.wat zullen wij haar missen en vele anderen. Wij vertrouwen dat Engely in Gods hand geborgen is.

• 16 Oktober 2014 - 23:02

Marijke:

Even staat de wereld stil. Goede reis, lieve Engely.....

• 16 Oktober 2014 - 23:02

Marijke:

Even staat de wereld stil. Goede reis, lieve Engely.....

• 16 Oktober 2014 - 23:10

Annelies:

Heel veel respect voor een heel bijzondere vrouw. Wat goed dat jullie de tijd gegund is geweest zo intens afscheid te kunnen nemen. Zo mooi dat Engely kon zeggen dat ze een geweldig leven heeft gehad. Ze heeft voor velen heel veel betekend en dat zal ze blijven doen. Ze laat een onschatbare erfenis achter. Hoop dat jullie hiermee verder kunnen en het grote verlies dragelijker maakt. Wens jullie alle kracht hierbij.

Veel liefs,
    Annelies

• 16 Oktober 2014 - 23:13

Thea En Wim Los:

Beste Peter en familie, gecondoleerd met dit verlies van een bijzondere vrouw. Zij heeft het leven van veel kinderen in Nepal verrijkt met haar liefde en zorgzaamheid. Engely is een vrouw die nog lang blijft voortleven in veel harten. Wij wensen jullie veel sterkte om het overlijden van haar een plaats te geven in jullie leven. Lieve groet van ons.

• 16 Oktober 2014 - 23:16

Ad En Nancy:

Lieve familie en beste Peter,
    We wensen jullie heel veel sterkte met dit verlies.
    We zullen haar herinneren als een prachtige vrouw met een hele nobele missie.
    Ze laat een leegte achter maar heeft de wereld blijvend veranderd.
    We zullen haar missen.

In vriendschap, Ad & Nancy

• 16 Oktober 2014 - 23:28

Ger:

Ook al kende ik Engely niet persoonlijk toch heb ik haar goede werk leren kennen na een oproep om mutsjes te breien voor baby's in Nepal,wat ik met alle plezier en liefde gedaan heb.
    Maar dat mag nog niet in de schaduw staan van al het goede werk en inzet wat deze lieve vrouw voor haar medemens gedaan heeft.
    Wens jullie als familie veel sterkte met dit grote verlies.

Ger

• 16 Oktober 2014 - 23:59

Annette Manshande:

Lieve Familie,

Veel sterkte met het afscheid van Engely, een ware engel, zo prachtig wat zij heeft gegeven, aan kinderen die kansloos waren in Nepal!
    Veel liefde en medeleven van,
    Annette vanuit Amsterdam

• 17 Oktober 2014 - 07:34

Heleen:

Heel veel sterkte met dit grote verlies.
    Ze was een geweldige vrouw en wij hebben hele goede herinneringen aan haar als kraamverzorgster.

Fam. Lenssinck Westbroek

• 17 Oktober 2014 - 08:32

Wil En Aad Niesten:

Lieve familie, we zijn heel stil van dit bericht en wensen jullie heel veel sterkte. Zij blijft een groot voorbeeld voor ons. Heel veel liefs vanuit Schagen.

• 17 Oktober 2014 - 08:49

Joan:

Lieve familie,

Wij wensen jullie veel sterkte toe. Engely heeft ons een fantastische kraamtijd geschonken. We denken aan haar als een warme en lieve vrouw.

Jaap, Joan, Fanny, Jolijn en Pam van de Putte

• 17 Oktober 2014 - 09:04

Maaten En Rixt:

De wereld is een prachtig warm en inspirerend mens armer. De hemel een prachtige stralende ster rijker.
    Ons hart huilt met jullie; Peter, Sirjana, Rhana en Iris.
    Gecondoleerd met dit enorme verlies, het verdriet is zo groot. Het geschenk dat ze achterliet ook. Daar putten we kracht uit!
    Heel veel sterkte, we zijn in gedachten bij jullie.
    Liefs.

• 17 Oktober 2014 - 09:10

Ralph:

Beste Peter en Familie,

Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.
    Wellicht dat onderstaand (Perzisch) gedicht enige steun kan geven.

Verlies is een ervaring naar een nieuwe weg, een nieuwe gelegenheid om op een andere manier te denken.

Verliezen is niet het einde van alles, maar het einde van een bepaalde manier van denken.

Wie ergens valt, staat ergens anders weer op.

Dat is de wet van het leven.

• 17 Oktober 2014 - 09:24

Chantal:

Lieve familie,

Wat een verdrietig bericht. Haar vredige vertrek en alle mooie, dierbare herinneringen en ervaringen die zij achterlaat zullen tot steun zijn en jullie begeleiden bij jullie verdere levens.
    We denken aan jullie en zenden jullie kracht in deze verdrietige dagen.
    Grote knuffel voor Sirjana. Chantal, Frank, Olivia en Fabienne Nauta

• 17 Oktober 2014 - 09:33

Henk En Alice Lodder:

Lieve geliefden van Engely.

Hoe bestaat zoiets: Engely, een ware engel en nu dan echt in een andere wereld om ook die engel te zijn, die je al was! Lieve familie: heel veel sterkt met dit overgaan naar die andere wereld, die wij niet kennen, maar waar we eens ook naar toe gaan. Wat een prachtige opdracht heeft Engely vervuld!

Veel liefs van de sponsorouders van Shangita. Namaste, Henk en Alice.

• 17 Oktober 2014 - 10:18

Marie Louise Ruth:

Het is een ongelooflijk groot gemis voor iedereen die haar kende en zeker voor de kinderen in Nepal. Hopelijk kunnen jullie doorgaan volgens haar voorbeeld. Zij zal jullie steunen en helpen om dit te kunnen realiseren en jullie bijstaan om het verdriet te verwerken. Veel sterkte bij dit grote verlies.

• 17 Oktober 2014 - 10:29

Noah,Fanny En Ineke:

Lieve familie,
    Geschokt van dit bericht. Heel erg veel sterkte met het verlies van
    deze mooie vrouw, moeder,oma en schoonmoeder.
    Koester de herinnering. Engely tot ziens.
    Lieve groet Noah, Fanny en Ineke.

• 17 Oktober 2014 - 10:46

Petra:

Heel veel sterkte voor de hele familie.
    Het was een prachtige vrouw.
    Wat heeft ze ontzettend veel goed werk gedaan.
    Ze krijgt vast een prachtige plek in de hemel.
    Goede reis Engely.

lieve groet van Petra en Harrie.

• 17 Oktober 2014 - 11:07

Truus Van Hulzen-eggink:

Beste Familie,
    het is niet in woorden te vatten wat Engely voor de wereld heeft betekend. Zij zal nooit vergeten worden.
    Heel veel sterkte toegewenst.
    Truus van Hulzen.

• 17 Oktober 2014 - 11:15

Ruud En Ineke Pruijm:

Beste Peter,
    We zijn erg bedroefd over het toch nog onverwachte bericht dat gisteravond via de e-mail binnen kwam.
    Natuurlijk wisten we wel dat het steeds slechter met Engely ging en dat genezing niet meer mogelijk was.
    Maar je hoopt toch op een klein wonder en dat het heengaan nog lang op zich zal laten wachten.
    Ook wij hebben mogen genieten van een bijzonder mens en zijn blij met alles wat ze heeft bereikt.
    Niet alleen in Nepal maar ook naar de kinderen.
    Je staat er nu alleen voor en dat zal niet meevallen want het gemis is groot.
    Wij wensen je veel kracht en moed de komende tijd.
    Onze gedachten zijn nu vooral bij jouw.
    Als er iets is wat we kunnen doen zeg je dat maar.
    Heel veel liefs: Ruud en Ineke

• 17 Oktober 2014 - 12:03

Ineke Van Bochove:

Lieve familie,

Ontroerd en verdrietig lees ik het bericht van het overlijden van Engely. Tegelijkertijd is het goed, dat aan haar lijden een einde is gekomen.
    Ik heb Engely, en jullie Peter en Sirjana, eenmaal een middag mogen ontmoeten. Dat was voor mij een warm bad. Engely en ik hadden beiden het gevoel elkaar al veel langer te kennen. Dat gevoel riep Engely vast bij veel mensen op met haar warme persoonlijkheid.
    Ik bewonder haar voor haar inzet voor een betere wereld. En ik bewonder jullie in jullie steun aan haar en haar idealen. Wat zullen jullie haar missen, als vrouw, als moeder en als oma!
    Ik denk aan jullie en bid jullie de kracht toe om uiteindelijk met dit grote verlies om te kunnen gaan.
    Lieve groet, Ineke

• 17 Oktober 2014 - 12:39

Peter Van 't Hof:

Door een Godelindeloop te lopen voor de goede doelen van Engely heb ik haar leren kennen. Een geweldig mens is van ons, maar vooral van jullie, heengegaan.
    Heel veel sterkte namens iedereen van de Godelindeschool uit Hilversum.

• 17 Oktober 2014 - 12:39

Peter Van 't Hof:

Heel veel sterkte namens iedereen van de Godelindeschool uit Hilversum.

• 17 Oktober 2014 - 13:08

Henk Schepers:

lieve familie,

Gecondoleerd met dit grote verlies. Jullie kunnen trots zijn op Engely's karakter en mooie daden.
    Ze is een voorbeeld voor iedereen die met haar in contact waren. Moge haar goede intenties doorleven in vele harten en haar goede werk in Nepal alle steun vinden ook nu ze niet meer hier is.
    Ze was een held.

• 17 Oktober 2014 - 15:29

Ineke :

veel sterkte---kracht---en liefde ---voor nu en in de toekomst.

• 17 Oktober 2014 - 15:44

Wendy:

wat een vreselijk nieuws... STERKTE!!!!

• 17 Oktober 2014 - 16:28

Frans En José:

Beste Peter en kinderen,

Van harte gecondoleerd en alle sterkte gewenst.
    Het was voor ons een voorrecht Engely gekend te hebben.

• 17 Oktober 2014 - 17:27

Astrid Versfeld :

Beste familie van Die mooie , bijzondere , Engely

Engely heeft laten zien dat een druppel wel degelijk verschil maakt , ooit begon de zee ook met een druppel alvorens het een zee werd , dit mede dankzij haar family op de achtergrond , ik wens jullie kracht,liefde en sterkte toe om dit verlies te dragen ,

Haar werk zal voortleven .

Astrid Versfeld

• 17 Oktober 2014 - 18:10

Bert Vonk:

Peter en de kinderen,

Als enige automobilist stopte Engely haar auto op de Pleineslaan in Den Dolder om de lopende rouwstoet in alle rust voorbij te laten gaan.. De familie en aanwezigen knikte naar haar als dank..
    Wederzijds respect.. en nu twee jaar later nemen we ook afscheid van haar.

Ik wens jullie alle kracht toe bij dit enorme verlies.

• 17 Oktober 2014 - 18:26

Henk Smid:

Lieve familie,

Wat een intens verdrietig bericht. Een vrouw als Engely, die zoveel goeds heeft gedaan, wens je een dubbel lang leven. Dat was haar helaas niet gegund.
    Engely had een heel groot hart voor iedereen die in de verdrukking zat. Het kan dan ook niet anders dan dat ze gisteren door een groep engelen is opgehaald en begeleid naar een andere wereld.
    Het mooie wat zij ons nalaat, is tevens een opdracht aan ons allen om in de geest van Engely het goede te doen.
    Ik wens Peter en de kinderen heel veel sterkte. De komende dagen zullen er op tal van plekken kaarsjes voor jullie branden.

• 17 Oktober 2014 - 21:33

Yvonne Dekker:

Wat kan er nog gezegd worden... weet even niets alleen dat ik jullie alle kracht wens om samen dit ontzettend grote verlies mee te dragen. Mooi afscheid samen. Goede reis Engely....

• 17 Oktober 2014 - 23:21

Sjanie(aldi Den Dolder):

Moest aan jullie denken en kwam helaas dit trieste bericht tegen. Gecondoleerd met dit verlies en veel sterkte voor de toekomst.

• 17 Oktober 2014 - 23:35

Jan Rozenbroek :

Beste Peter en familie, gecondeerd met dit zware verlies. Mijn gedachten zijn bij jullie. Heel veel sterkte met elkaar toegewenst. Jan Rozenbroek

• 17 Oktober 2014 - 23:35

Germa Klaassen:

Ik kende je alleen via berichten op FB, je was zo bijzonder.....zo open over je ziekte.....zo betrokken bij je medemens.....je bent een zaaier....misschien is dat het mooiste wat een mens kan zijn op deze aarde. Voor al jouw dierbaren heel veel sterkte, voor jou een mooie reis.

• 18 Oktober 2014 - 10:46

Ans Koppers:

Beste familie, gecondoleerd met dit verlies. Heel veel sterkte de komende tijd.

• 18 Oktober 2014 - 11:07

Peter Tersteeg:

Dank voor jullie mooie woorden.

• 18 Oktober 2014 - 16:36

Hetty En Arnold De Heus:

Beste Peter en kinderen,
    Onze deelname en veel sterkte gewenst met dit grote verlies.
    Hetty en Arnold.

• 18 Oktober 2014 - 17:58

Siska De Rijke:

Lieve familie van Engely,
    Wat een groot gemis en verdriet voor jullie en voor de wereld. Heel veel kracht en liefde toegewenst.

• 19 Oktober 2014 - 22:53

Jolande Geelhoed:

Lieve lieve mensen,

Wat een enorm verdriet nu Engely er niet meer is! We denken aan jullie en leven met jullie mee!
    Ze laat een enorme leegte achter. Ze was en hele bijzondere vrouw. En niets was voor haar te veel.

Onze eerste (moeilijke) bevalling van onze 2 jongens Frits en Thijs heeft zij tot een waar feest omgetoverd. Ik was heel moe en uitgeput en Edgar net zo. Maar door de aanwezigheid van Engely zijn die kraamdagen tot een hele bijzondere periode geworden. Engely wist met al haar energie, geweldige ideeën en positieve instelling er werkelijk iets héél bijzonders van te maken. Wat was zij een meer dan geweldige vrouw!!!

Daarna hebben wij haar activiteiten gevolgd in Nepal en waar ze ook was, of wat ze ook deed, ze deed alles met passie en betrokkenheid. Overal wilde zij er uithalen wat er in zat. En daarmee heeft ze heel erg veel bereikt, voor heel veel mensen en vooral kinderen die zonder haar geweldige inzet een totaal ander bestaan hadden gehad.

Lieve Engely,
    Wat bijzonder dat je ons pad hebt gekruist. Ik ben je intens dankbaar voor alles wat je voor ons hebt betekend in onze start met Frits en Thijs. We hebben de jongens al vaak over jou verteld en ook op hen maak je elke keer weer grote indruk. Vaak kregen we de vraag van hen: "maar is dat dan altijd zo als er een kind geboren is?" "Nee schatten, ik weet héél zeker dat het vrijwel nooit zó is" "Maar waarom deed zij dat dan allemaal voor ons??" "Omdat dát nu Engely is"

wat raar... Engely, waar ben jij nu?
    Nooit meer een berichtje van jou over jouw kids in Nepal... Over waar je mee bezig bent, of wat er nodig is...
    Waar ben je nu? Niemand die het echt weet. Maar één ding weet ik zeker: jij zit bij zóveel mensen in één van de mooiste plekjes in ons hart.
    dank dank dank.

Peter, en dochters, wij wensen jullie bijzonder veel sterkte met dit onmetelijk verdriet. En we hopen dat het jullie sterkt, dat zo veel mensen met jullie haar heel erg zullen missen.

Een warme omhelzing,

Frits en Thijs
    Merel
    Edgar en Jolande

• 20 Oktober 2014 - 00:04

Maryke En Fons Oudshoorn:

Beste Peter en kinderen, gecondoleerd met het verlies van Engely. Heel veel sterkte en kracht.

Maryke en Fons Oudshoorn

• 20 Oktober 2014 - 09:09

Frank Heeren:

Beste Peter en familie,

Gecondoeerd met het verlies van jullie vrouw, moeder en oma.
    Heel veel sterkte gewenst bij de verwerking. De mooie herinneringen aan deze prachtige vrouw blijven voortleven.

Frank en Ingrid Heeren

• 20 Oktober 2014 - 10:09

Boudina Mous:

Heel veel sterke met het verlies van Engel,y wat oneerlijk voor een vrouw die zoveel goeds heeft gedaan.
    Ik schrijf dit stukje met tranen in mijn ogen.
    Ze verdient een mooi plekje in de hemel.

Ik denk aan jullie Boudina.

• 21 Oktober 2014 - 09:12

Rene Veldt:

Dag Peter en alle andere kinderen en familie,
    oprecht gecondoleerd met het grote verlies van Engely vanuit Nepal. Deze morgen heb ik bij de Boudhanath stupa een kaars voor Engely aan gestokenen voor haar laatste reis naar de andere mooie wereld. Sterkte met dit grote verlies en keep in contact,
    Kathmandu, Rene Veldt.

• 23 Oktober 2014 - 16:11

Jaap Riemens:

Beste Peter,

We schrokken van dit bericht, we hadden al wel gehoord dat Engely ziek was maar dit hadden we niet verwacht. We wensen jou en je dochters ontzettend veel sterkte toe met dit enorme verlies. We zullen Engely herinneren als een prachtige lieve warme vrouw.

We denken aan jullie!

Mariette & Jaap,
    Jeroen en Marlies.

• 26 Oktober 2014 - 13:08

Maud:

Lieve Peter,

Heb toch even de behoefte je te schrijven. Wat een leegte toch! Wat naar om je allerliefste geliefde vrouw, moeder van je kinderen, te moeten missen. Al ben ik zelf al weer een paar maanden bezig met rouwen, Gerard ontviel mij al in Juni j.l., maar het blijft hetzelfde gevoel, wat jij nu door moet maken.
    Het doet pijn, maar wij moeten er doorheen en jij al helemaal voor Sirjana.
    Jij bent best wel sterk, al lijkt het van niet. Hou vol en denk aan die mooie tijden met jouw Engelief!
    Blijf je verdriet uitten, krop niets op. Is beter voor jou gezondheid! Doen hoor.

Heel veel lieve knuffels voor dat mooie kleine dametje thuis. En jij, kop op, al klinkt dat makkelijk. Jij weet wat ik bedoel, toch!

Groeten ook voor Rhana en Iris. Dag Peter...

Lieve groet, Maud.

• 28 Oktober 2014 - 09:05

Antori:

Gecondoleerd Peter en kinderen en aanhang.

Voor mij was Engely een zeer bewonderswaardige vrouw. Zo sterk zo gedreven.
    Vanaf het feest heb ik iedere week een kaarsje opgestoken. Het mocht niet baten.
    Ik wens jullie veel sterkte. Geniet de mooie herinneringen van Engely.

Lieve groet antori xx

• 31 Oktober 2014 - 06:01

Riet Romijn:

Lieve familie, wij wensen jullie heel veel sterkte toe met dit grote verlies. In gedachten zal ik altijd bij haar zijn, en ik steek een kaars op voor Engelien. Lieve groetjes van mij Riet,(Fuchsiaantje)

• 03 November 2014 - 20:56

Adriaan En Willy Vinju:

Beste Peter en Familie
    gecondoleerd met het verlies van jullie lieve Engely.Wij hebben hele warme herinneringen aan haar en hebben heel veel respect voor alles wat ze in Nepal bereikt heeft.Heel veel sterkte .

Adriaan en Willy Vinju

• 03 November 2014 - 23:26

Hans En Martine:

Beste Peter,

Hier boven staat Engely waar ben je nu.

We hoeven niet lang na te denken waar Engely nu is.
    We weten dat ze in de hemel is.

Destijds in Nepal zei ik al tegen haar Engely je heet niet voor niets Engely - je bent een engel.
    Ze stond altijd voor iedereen klaar en zonder (voor)oordeel.
    Ze heeft toen wij in Kathmandu waren met een moeilijke opdracht ons de hele tijd bijgestaan met advies en support daarbij heeft ze in de korte periode dat we haar gekend hebben een onuitwisbare indruk op ons gemaakt.

Peter jullie waren een mooi stel samen sterk en liefdevol.

Ik wens jou en je kinderen heel veel sterkte in deze voor jullie moeilijke tijd.

Hans en Martine Jacobs

• 16 November 2014 - 10:10

Gerrit Van Aken:

Beste Peter, Rhana, Iris en andere familieleden.

Pas nu vind ik, na wat googelen, het bericht van het verscheiden van jullie vrouw, moeder, schoonmoeder, en, naar ik begrepen heb, grootmoeder. Dat ze rust in vrede.

Uiteraard wens ik jullie veel sterkte in deze nare tijd, en het spijt me zeer dat het me zo lang ontgaan is, anders had ik al veel eerder iets laten horen.

Met vriendelijke groet,

Gerrit van Aken

• 18 Oktober 2015 - 00:04

Maud:

Lieve Peter, Rhana, Iris en Sirjana en partners,

Alweer een jaar geleden dat wij Engely hebben moeten missen! Wat een verdriet, wat een pijn deed dat en doet het nog.
    Zo iemand die uit je leven verdwijnt maar gelukkig in onze harten is gebleven. Iedere dag denk ik nog aan haar en iedere dag zie ik aan de muur hier thuis haar foto.
    Dat zegt genoeg over ''haar persoontje''.
    Alle kracht en moed voor jullie allemaal toegewenst.

Lieve groet,

Maud.