Utsab in Nederland! Uitnodiging - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Utsab in Nederland! Uitnodiging - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Utsab in Nederland! Uitnodiging

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

02 Juni 2008 | Nederland, Bosch en Duin

Ik weet dat het kort dag is, maar hoop dat u even tijd heeft om volgende week kennis te komen maken met Utsab, de ``papa`` van Noble House.

Op zaterdag 14 juni van 11.00 t/m 13.00 uur zal Utsab u heel graag willen zien in hotel Figi te Zeist. Zelf zal ik daar om 12.30 uur een presentatie met foto`s geven zodat u meer over de kinderen van Noble House en van de projecten te zien krijgt.
Eindelijk zal Utsab dan kunnen zien wie er in Nederland allemaal achter hem staan en wie “de Vrienden van Noble House”zijn. Dat bent u met z’n allen, maar misschien is het ook leuk om uw vrienden en andere belangstellenden mee te brengen. Iedereen is van harte welkom. Bij een kopje koffie kunt u alles met Utsab bespreken.

Hotel Figi heeft ons dit als nieuwe vriend van Noble House gratis aangeboden en daar maken we uiteraard heel graag gebruik van. Misschien is het leuk voor u om deze dag te combineren met een gezellig dagje Zeist.

Utsab is hier om het beleid van het project uit te werken en nieuwe ideeën op te doen. Verder zal hij worden ingewerkt om alles in Nepal verder aan te kunnen sturen zodat we nog meer kunnen helpen aan een stukje toekomst. Het project breidt zich langzaam steeds verder uit, maar met meer kennis zal dit verstevigd worden.

We hopen op u komst. Kom spontaan binnen maar we hebben liever dat u mij even laten weten of u komt op 14 juni zodat wij ook Hotel Figi kunnen laten weten waar zij op moeten rekenen. Engely@orange.nl

Wij zouden het leuk vinden om u allen als Vrienden van Noble House te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Engely

http://www.Engely.nl


Figi http://www.Figi.nl
Het Rond 24
Zeist


  • 02 Juni 2008 - 18:25

    Mirelle Kester:

    hallo,
    bedankt voor de uitnodiging. Wij kunnen helaas niet aanwezig zijn. we zijn nl. op vakantie.
    groeten,
    mirelle kester
    's-Gravenzande

  • 02 Juni 2008 - 18:42

    André En Dineke:

    Hallo Engely,
    Omdat ik op zaterdag altijd werk, zijn we helaas niet in de gelegenheid om langs te komen. Omdat we Utsab en zijn vrouw en Pramilla afgelopen April hebben ontmoet in Nepal maakt het minder erg om nu niet aanwezig te kunnen zijn. Wij hopen dat hij een fijne tijd heeft in nederland en dat hij veel mensen die het noble house een warm hart toedragen gaat ontmoeten. Wij komen nog wel een keer Nepal.
    Groeten
    Dineke en André Vegterlo- Vos

  • 02 Juni 2008 - 19:32

    Riki Schuurink:

    Beste Engely,

    Bedankt voor de mail. Graag kom ik de 14e juni om Utsab te ontmoeten.

    Ineke en ik zullen ons best doen de loterij op de tenisvereniging Bosch enDuin tot een succes te maken en dus een zo groot mogelijke opbrengst voor Noble House.

    vriendelijke groeten,

    Riki Schuurink

  • 02 Juni 2008 - 19:51

    Tryntsje:

    Hallo Engely,

    Zaterdag 14 juni ben ik graag in Hotel Figi om met Utsab kennis te maken en je presentatie te zien. Tot dan.

    Groeten van Tryntsje
    Utrecht

  • 02 Juni 2008 - 20:33

    Sandy:

    Hallo Engely,

    Helaas moet ik werken op zaterdag. In ieder geval bedankt voor de uitnodiging en veel succes!
    Groeten van Sandy Koedijk

  • 03 Juni 2008 - 06:41

    Marieke Van Kommer:

    Hallo Engely,

    Dankjewel voor de uitnodiging. Helaas ben ik verhinderd. Ik wens je heel veel succes toe.

    Groeten van Marieke

  • 03 Juni 2008 - 17:08

    Tessa:

    Beste Engely,
    Wat had ik daar graag bij willen zijn zeg! Echt balen, zou jou ook graag ontmoeten namelijk. Ik kom 4 juli terug uit Guatemala en dan zal Utsab er wel niet meer zijn of wel???
    Ik hoop je zeker een andere keer mogen te ontmoeten. Veel plezier met Utsab!

  • 04 Juni 2008 - 11:44

    Petra:

    Oh, Engely wat jammer dat ik die dag al bezet ben.Anders was ik graag gekomen. 'k Had jou graag eens persoonlijk willen spreken.Ik wens je een goede dag met alle mensen die je steunen.Foto"s?

  • 17 Juni 2008 - 18:59

    Marlène Osborne:

    Te kort heb ik afgelopen zaterdag kennis kunnen maken met Engely en Utsab. Via de kunst van Liesbeth Stroes zijn we op jullie pad gekomen en blijven het goede werk in Nepal volgen. Als je al die kinderkopjes op de website ziet; eerst heel zielig en daarna zo lachend, dan zie je waarom jullie dit doen en hoe zeer steun nodig is. Hartelijke groeten en hopelijk gauw tot ziens.

  • 22 Juli 2008 - 17:06

    Joost:

    Hai Engely,

    Te lang niets meer van je gehoord. Wacht op meer nieuws en laat maar weten of ik iets kan betekenen.
    Je bent zo prachtig bezig!!! Je bent één van de wereldvrouwen die iets doen voor een ander zonder er iets voor terug te verwachten, super!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bosch en Duin

Mijn eerste reis

Noble House te Nepal

Recente Reisverslagen:

07 April 2017

De Engel en het heksenkind

16 Oktober 2014

Afscheid

26 April 2014

Het heeft de koning behaagd,

04 April 2014

Nog zo onwerkelijk

23 December 2013

Ons kerstkindje
Engely

Noble House te Nepal

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 426
Totaal aantal bezoekers 258836

Voorgaande reizen:

03 November 2006 - 04 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: