Kerstavond - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Kerstavond - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Kerstavond

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

24 December 2010 | Nederland, Utrecht

Kerstmis bij Noble House

Op kerstavond kijken terug op een bewogen jaar waarin erg veel is gebeurd. Spannende en ook veel mooie momenten. Steun van velen om dromen waar te maken en voor ons de inspiratie om door te gaan. Door te gaan met het geven van kansen aan de kinderen in Nepal die dat zo hard nodig hebben.

Wij waren geroerd door de foto's die we vandaag uit Nepal kregen.
Noble House heeft er met Kerst voor kunnen zorgen dat de kinderen in de omgeving een beetje warmte kregen door kleertjes uit te delen die wij van u allen gekregen hebben.

Een moment van dank waarbij dankzij u veel kinderen de warmte kregen die nodig was. Namens deze kinderen wil ik u een mooie kerst wensen met een gelukkig en gezond 2011.

Wij wensen u allen heel fijne feestdagen en een voorspoedig en gelukkig 2011.

Engely

• 24 December 2010 - 22:46

Corrie En Co:

lieve Engely en Peter, wij wensen jullie hele mooie feestdagen samen met de meiden en de rest van de familie, we hopen dat 2011 een mooi jaar wordt voor jullie allemaal, lieve groeten uit Enkhuizen.

• 25 December 2010 - 03:27

Trees:

Felice navidad uit Guatemala.

• 25 December 2010 - 09:58

Tineke:

Hoi Engely,
    Vanuit een warm, chaotisch, arm, vies, indrukwekkend India met veel lieve mensen een hartelijke Kerstgroet voor jou en Peter en de meiden.
    De reis is grandioos, op 30-12 zijn we in Nepal.
    Lieve groet, Tineke.

• 26 December 2010 - 09:01

Jan Rozenbroek:

Hoi Engely en Peter, voor jullie en al jullie dierbaren in Nepal hele fijne tijd met elkaar en een gelukkig 2011!

• 26 December 2010 - 11:25

Rosita:

Hoi Engely en Peter,
    Fijne kerstdagen met jullie meiden en schoonzoon en voor al jullie kids en family in Nepal. En wens voor jullie allemaal een gigantisch goed gezond en gelukkig 2011. Dat iedereen maar blijft meehelpen, met alles wat er nodig is voor een menswaardig bestaan voor de kinderen en family in Nepal. Dat alles er mag gaan komen wat daarvoor nodig is.
    Rosita en kids