Doorzetten en delen dankzij jullie allemaal !! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Doorzetten en delen dankzij jullie allemaal !! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Doorzetten en delen dankzij jullie allemaal !!

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

18 September 2011 | Nederland, Utrecht

Soms heb je wel eens het idee dat je de hele wereld zou willen helpen. Maar waar is het begin en, waar stop je dan? Een droom of misschien toch wel een beetje werkelijkheid ? Gewoon doen wanneer je ziet dat er hulp nodig is, het maakt dan niet uit waar je bent.
Op een dag sta je dan even stil, heel even maar. Je realiseert dat er geen stop meer is, je moet doorgaan maar zou het graag met iedereen willen delen.
Zo is Noble House geboren, een project met vele projecten eraan verbonden. Kinderen worden geholpen, opgevangen maar vooral veilig gesteld tegen het gevaar dat ze zomaar verdwijnen.

Ik ben blij dat ik dit zo af en toe via deze site met u kan delen. Hulp of steun voor deze kinderen in Nepal hoeft niet altijd geld te zijn. Het is het steuntje in de rug om door te gaan in de hoop dat er meer kinderen gered kunnen worden.

Eind volgende week ga ik voor weer even naar Nepal. Dit jaar werd een kraamkliniekje gestart waar nu gratis hulp kan worden gegeven. Dit filmpje zegt genoeg waarom er iets gedaan moest worden.
http://www.youtube.com/watch?v=qZ76DB1NSfE&feature=player_embedded

Ook zijn er vele kleine meisjes die in gevaar zijn. Kinderen zonder ouders. Woorden ontbreken nu maar hulp is nodig zodat zij niet verdwijnen.
Ook dit keer is er weer erg veel te doen. We doen het graag. En, misschien is het maar goed dat er bij ons geen stop is om door te gaan.

Net bereikte ons het nieuws dat er in Nepal een aardbeving van 6.8 heeft plaats gevonden. Men verwacht dat dit een voorloper van een grotere voorspelde aardbeving zal zijn.

Vanuit Nepal hou ik u op de hoogte en ben blij met alle steun.

Engely

http://www.Engely.eu




  • 18 September 2011 - 15:35

    Rixt:

    Lieverd,
    Waren er maar heel veel engelen zoals jij op de wereld. Dan zou ieder kind een veilige en gelukkige jeugd kunnen hebben. Ik snap heel goed hoe je je voelt, maar er is gewoon geen weg terug. Het is als een snelstromende rivier, laat je meevoeren... Jij hebt je bestemming gevonden in dit prachtige project en ik volg je hierin graag. Ik hoop dan ook heel snel eens met je mee te kunnen om het zelf te ervaren. Voor nu wens ik jullie een prachtige reis en hopelijk zullen jullie niet veel hinder van de aardbeving ondervinden. Geniet en maak de mensen weer blij!!!
    Zoenen, Rixt

    www.stichtingbondeko.nl
    www.bondekokids.nl

  • 19 September 2011 - 07:27

    Engely :

    19 september

    Met dank voor alle reacties per mail.
    Het geeft weer inspiratie en ik maak graag gebruik van alle aangeboden hulp.

    Tot snel via de update vanuit Nepal

  • 19 September 2011 - 10:31

    Rien En Gerrie:

    Lieve mensen, wij wensen jullie weer een voorspoedige reis en veel succes met jullie mooie werk. Jammer dat ik deze keer niet mee kan . Wellicht in het voorjaar wel. Liefs Rien en Gerrie

  • 19 September 2011 - 22:49

    Rosita:

    Geweldig dat jullie er voor de kinderen zijn. Hoop dat er geen grote aardbeving komt. Ik zou willen dat ik er wat aan bij kon dragen. Heel veel succses. En lieve groeten voor de kindertjes daar uit Nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Noble House te Nepal

Recente Reisverslagen:

07 April 2017

De Engel en het heksenkind

16 Oktober 2014

Afscheid

26 April 2014

Het heeft de koning behaagd,

04 April 2014

Nog zo onwerkelijk

23 December 2013

Ons kerstkindje
Engely

Noble House te Nepal

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 258755

Voorgaande reizen:

03 November 2006 - 04 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: