Nog een paar dagen voor Kerstmis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen voor Kerstmis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen voor Kerstmis

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

21 December 2011 | Nederland, Utrecht

Ik zou zo graag iedereen persoonlijk willen bedanken, niet alleen voor jullie steun, support en donaties maar meer voor al het vertrouwen. Jullie vertrouwen heeft in 2011 erg veel voor mij betekend. Om door te gaan met het helpen van al die kansarme kinderen in Nepal.

Zoveel leed, verlaten kinderen, kinderen die dreigen verkocht te worden, hulpeloze moeders onder het juk van de mannen. Met z’n allen hebben we laten zien dat er zeker iets aan gedaan kan worden.

Inmiddels zou ik een boek kunnen schrijven en misschien gebeurt dit nog. Naast dit alles zijn er zoveel resultaten bereikt dit jaar. Heel veel kinderen kunnen nu voorzichtig ook weer een lachje geven.

Voor nu wil ik mijn dankbaarheid aan u als kerstgedachte tot uitdrukking brengen. Ondanks alle ellende’ leven we nog steeds in een mooie wereld. Een mooie wereld waar we ook nog aandacht hebben voor de minder bedeelden.

Wij wensen u allen fijne en mooie feestdagen en een heel voorspoedig nieuw jaar.

Engely http://www.Engely.eu

In the end everything will be okay; if it is not okay, it is not the end.

• 21 December 2011 - 17:57

Tineke (Kringloop):

Kom maar op met dat boek.
    Wordt vast een bestseller !

• 21 December 2011 - 18:03

Dineke En André:

Lieve Engely en familie,
    Wij wensen jullie ook hele fijne kerstdagen en een heel gezond 2012, We hopen dat er weer heel veel goede dingen gebeuren met jullie projecten, al zijn we daar van overtuigd dat dat gebeurt. Veel goeds en vooral moed en kracht het aankomende jaar. Liefs

• 22 December 2011 - 08:47

Rien En Gerrie:

Lieve Engely,Je doet al zo veel dus persoonlijk bedanken hoeft niet. Jij bedankt voor al je mooie werk en je inspanningen voor al die kinderen die het dank zij jou nu beter hebben! Jullie ook mooie kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar met al je lieve kinderen in de 2 Noble Houses.
    Liefs Rien en Gerrie

• 22 December 2011 - 22:26

Co En Corrie:

hallo Engely, we wensen ook jou en je man Peter en kinderen fijne Kerstdagen en een heel mooi 2012. tot ziens in Nepal? groetjes uit Enkhuizen.

• 23 December 2011 - 02:41

Rosita:

Hallo Engely,
    Voor jou en je gezin en voor alle lieve kindertjes van noble house , ouders en medewerkers heel fijne feestdagen en hopelijk voor 2012 nog meer mooie mogelijkheden en dat noble house altijd mag blijven bestaan.