Weer terug uit Nepal www.Engely.nl - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Weer terug uit Nepal www.Engely.nl - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Weer terug uit Nepal www.Engely.nl

Door: Webmaster www.Engely.nl

Blijf op de hoogte en volg Engely

06 September 2006 | Nederland, Bosch en Duin

Door familieomstandigheden ben ik eerder uit Nepal teruggekomen.
Helaas ben ik niet toe gekomen om alle plannen te verwezenlijken. Daarom ga ik op 3 november weer voor 3 weken terug en hoop dan veel resultaten te boeken.
Eigenlijk zijn er in de afgelopen periode ook mooie dingen gebeurd. We hebben weer 7 nieuwe kinderen kunnen opnemen die anders in duistere praktijken terecht gekomen waren.
In het Noble House wonen nu 18 kinderen en vangen we overdag nog enkele kinderen op.
Ze zijn een kleine familie geworden en helpen elkaar waar nodig is.
Alle verder informatie is op mijn site www.Engely.nl te zien.
Binnenkort hoort U meer van mij

  • 07 September 2006 - 10:11

    Chen:

    Beste Engely,

    Via via kwam jouw project ons ter ore. Graag willen we je laten weten dat we de kinderen van Noble House willen sponsoren voor 500 euro, wellicht kunnen jullie dit gebruiken voor extra onderwijs in de vorm van naschoolse activiteiten, waarbij elk kind de gelegenheid krijgt te leren spelen? Met vriendelijke groet, namens Dragon Management B.V. , Henry Chen


  • 07 September 2006 - 10:12

    Yana:


    Geweldig mam!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bosch en Duin

Mijn eerste reis

Noble House te Nepal

Recente Reisverslagen:

07 April 2017

De Engel en het heksenkind

16 Oktober 2014

Afscheid

26 April 2014

Het heeft de koning behaagd,

04 April 2014

Nog zo onwerkelijk

23 December 2013

Ons kerstkindje
Engely

Noble House te Nepal

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 711
Totaal aantal bezoekers 258799

Voorgaande reizen:

03 November 2006 - 04 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: