Weer terug uit Nepal www.Engely.nl - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Weer terug uit Nepal www.Engely.nl - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Weer terug uit Nepal www.Engely.nl

Door: Webmaster www.Engely.nl

Blijf op de hoogte en volg Engely

06 September 2006 | Nederland, Bosch en Duin

Door familieomstandigheden ben ik eerder uit Nepal teruggekomen.
Helaas ben ik niet toe gekomen om alle plannen te verwezenlijken. Daarom ga ik op 3 november weer voor 3 weken terug en hoop dan veel resultaten te boeken.
Eigenlijk zijn er in de afgelopen periode ook mooie dingen gebeurd. We hebben weer 7 nieuwe kinderen kunnen opnemen die anders in duistere praktijken terecht gekomen waren.
In het Noble House wonen nu 18 kinderen en vangen we overdag nog enkele kinderen op.
Ze zijn een kleine familie geworden en helpen elkaar waar nodig is.
Alle verder informatie is op mijn site www.Engely.nl te zien.
Binnenkort hoort U meer van mij

• 07 September 2006 - 10:11

Chen:

Beste Engely,

Via via kwam jouw project ons ter ore. Graag willen we je laten weten dat we de kinderen van Noble House willen sponsoren voor 500 euro, wellicht kunnen jullie dit gebruiken voor extra onderwijs in de vorm van naschoolse activiteiten, waarbij elk kind de gelegenheid krijgt te leren spelen? Met vriendelijke groet, namens Dragon Management B.V. , Henry Chen

• 07 September 2006 - 10:12

Yana: