Van u voor de kinderen van Noble House? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Van u voor de kinderen van Noble House? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Van u voor de kinderen van Noble House?

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

13 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Vandaag is in elke brievenbus de folder van de Hema gevallen.
Op bladzijde 10 staat de foto van een trotse Nisha van Noble House.
Zij krijgt als U dat wilt deze foto op canvas voor boven haar bedje.
U hoeft alleen op de site van http://www.Hema.nl te kijken en even op deze foto uw stem uit te brengen.
Een sponsor heeft beloofd dat alle kinderen van Noble House dan ook een foto krijgen.

Het heeft even geduurd dat U iets van het project in Nepal van mij hebt gehoord.
Deze week zal ik het laatste nieuws op deze site zetten en voor verdere informatie is alles natuurlijk te zien op http://www.Engely.nl

Voor nu kan ik zeggen dat het goed gaat met alle 80 kinderen die we kunnen helpen dankzij U steun,

met vriendelijke groet,
Engely

• 13 Mei 2008 - 19:03

Mat Maessen:

Welk nummer is de foto want het zijn er zoveel en ik vind hem niet?

• 13 Mei 2008 - 20:41

Caroline & Jeffrey:

Om de site meer bekendheid te geven wordt elke mail die wij versturen standaard voorzien van een horizontale
    lijn met daaronder in wat kleinere letters "kijk ook eens op www.engely.nl" en "www.engely.waarbenjij.nu". De nieuwsgierigen hoeven alleen maar de link aan te klikken en komen zo op de site. Voor wie dit niet lukt, mail ons even op jwcn2003@home.nl

• 14 Mei 2008 - 05:08

Monique:

Ja herkende Nisha direct van de foto. Super Engely. heb al gestemd! Succes!

• 15 Mei 2008 - 09:06

Marijke:

We hebben gestemd en hopen dat meer stemmen mogen volgen.
    Succes!

• 15 Mei 2008 - 11:43

Peter:

Geweldig, ben trots op wat je allemaal hebt gepresteerd.
    Deze publiciteit zal ook veel meer kinderen helpen en ik blijf je steunen.

• 15 Mei 2008 - 11:46

Rene:

Ook van mij heb je een stem. Heb het ook aan iedereen in mijn adresboek doorgegeven.
    Als handtekening onder aan de mail is een schitterend idee wat ik vanaf nu ook ga doen.
    Ik blijf je volgen.