Van u voor de kinderen van Noble House? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Van u voor de kinderen van Noble House? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Van u voor de kinderen van Noble House?

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

13 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Vandaag is in elke brievenbus de folder van de Hema gevallen.
Op bladzijde 10 staat de foto van een trotse Nisha van Noble House.
Zij krijgt als U dat wilt deze foto op canvas voor boven haar bedje.
U hoeft alleen op de site van http://www.Hema.nl te kijken en even op deze foto uw stem uit te brengen.
Een sponsor heeft beloofd dat alle kinderen van Noble House dan ook een foto krijgen.

Het heeft even geduurd dat U iets van het project in Nepal van mij hebt gehoord.
Deze week zal ik het laatste nieuws op deze site zetten en voor verdere informatie is alles natuurlijk te zien op http://www.Engely.nl

Voor nu kan ik zeggen dat het goed gaat met alle 80 kinderen die we kunnen helpen dankzij U steun,

met vriendelijke groet,
Engely

  • 13 Mei 2008 - 19:03

    Mat Maessen:

    Welk nummer is de foto want het zijn er zoveel en ik vind hem niet?

  • 13 Mei 2008 - 20:41

    Caroline & Jeffrey:

    Om de site meer bekendheid te geven wordt elke mail die wij versturen standaard voorzien van een horizontale
    lijn met daaronder in wat kleinere letters "kijk ook eens op www.engely.nl" en "www.engely.waarbenjij.nu". De nieuwsgierigen hoeven alleen maar de link aan te klikken en komen zo op de site. Voor wie dit niet lukt, mail ons even op jwcn2003@home.nl

  • 14 Mei 2008 - 05:08

    Monique:

    Ja herkende Nisha direct van de foto. Super Engely. heb al gestemd! Succes!

  • 15 Mei 2008 - 09:06

    Marijke:

    We hebben gestemd en hopen dat meer stemmen mogen volgen.
    Succes!

  • 15 Mei 2008 - 11:43

    Peter:

    Geweldig, ben trots op wat je allemaal hebt gepresteerd.
    Deze publiciteit zal ook veel meer kinderen helpen en ik blijf je steunen.

  • 15 Mei 2008 - 11:46

    Rene:

    Ook van mij heb je een stem. Heb het ook aan iedereen in mijn adresboek doorgegeven.
    Als handtekening onder aan de mail is een schitterend idee wat ik vanaf nu ook ga doen.
    Ik blijf je volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Noble House te Nepal

Recente Reisverslagen:

07 April 2017

De Engel en het heksenkind

16 Oktober 2014

Afscheid

26 April 2014

Het heeft de koning behaagd,

04 April 2014

Nog zo onwerkelijk

23 December 2013

Ons kerstkindje
Engely

Noble House te Nepal

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 258800

Voorgaande reizen:

03 November 2006 - 04 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: