Door u krijgen zij een kans, - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Door u krijgen zij een kans, - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Door u krijgen zij een kans,

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

21 April 2011 | Nederland, Utrecht

Tja. Nepal. Kinderen die niet geholpen kunnen worden en misschien zelfs overlijden. Ik zal er nooit aan kunnen wennen. Aan zo’n klein en weerloos baby’tje. Ondervoed en te zwak voor een operatie.
Een wanhopige moeder, zonder onderdak en zelf erg ziek kan hem niet helpen. Gelukkig hebben zij deze week een sponsor gekregen en kan Noble House hen nu verder helpen. Steeds meer kinderen komen naar ons project en hopen op eenzelfde kans.

Voor hen stapt Bart in september op de fiets om naar Nepal te gaan. Bart hoopt met elke gereden kilometer deze kinderen een stukje toekomst te kunnen geven. En een beetje geloof dat er mensen zijn die ook hen willen helpen. Die hulpeloze Nepalese kindertjes. Zoals onze Anjana en Sirjana dat ook ooit waren.

Voor ons misschien een druppeltje, maar voor deze kinderen een wereld van verschil. En daar gaat Bart ons ook mee helpen met een veiling op 27 mei in hotel Arena aan de 's-Gravesandestraat 51 te Amsterdam. We starten 18.30, maar de zaal is vanaf 18.00 open. U bent van harte welkom.

Een donatie is meer dan welkom op bankrekeningnummer t.n.v. Stichting Noble House ( http://www.engely.eu )

Bart’s fietstocht naar Nepal is te volgen via http://www.thefundracer.com

Ik zie u graag op 27 mei,

Engely

• 25 April 2011 - 17:11

Marianne:

Veel keus hebben deze kinderen niet....wij blijven je helpen!

• 25 April 2011 - 18:36

Rien En Gerrie:

Goed plan, Stuur even wat er wordt aangeboden. Helaas zijn wij op die dag verhinderd. Wellicht kan ik online bieden. Veel succes .