Niets is vanzelfsprekend........toch? - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Niets is vanzelfsprekend........toch? - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Niets is vanzelfsprekend........toch?

Door: Webmaster www.Engely.nl

Blijf op de hoogte en volg Engely

16 April 2007 | Nederland, Bosch en Duin

De koffer nog amper uitgepakt en weer in het ritme van mijn vertrouwde omgeving doet het pijn om Nepal weer te moeten missen.
De vragende kindergezichtjes, de handjes die aan je trekken, de oogjes die je diep aankijken, genoeg om te beseffen dat alleen maar die basisbehoefte moet worden ingevuld. Voor ons zo vanzelfsprekend maar voor de meeste kinderen verder van hier een verlangen waar nooit aan voldaan kan worden.
Maar toch door U inzet en steun kan ik veel kinderen iets geven,de geborgenheid in Noble House met die zekerheid voor dat stukje toekomst.
Hiervoor wil ik iedereen die dit mogelijk maakt bedanken en hoop dat er binnenkort meer kinderen die kans, op wat voor ons zo vanzelfsprekend is, krijgen.

Op de website, www,Engely.nl staan de foto`s en het laatste nieuws van afgelopen maand.

• 18 April 2007 - 19:23

Ankiebb@home.nl:

Ha Engely, heb je verslag gelezen.Leef erg met je mee, heb" je kinderen "bewonderd evenals de vader en moeder in Noble House.Zag er supernetjes uit!
    Mag ik info over hoe te sponseren?
    Met onze dochter Santoshi gaat het super, heeft de reis naar Nepal en Kathali Simle (geboortedorp nabij Barabisee) goed doorstaan.Ze wil zeker over een paar jaar terug.Ze heeft haar familie hervonden!
    Graag je reactie.hartelijke groeten,Ankie Bouma.Emmen.