Een moment om bij stil te staan - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Een moment om bij stil te staan - Reisverslag uit Bosch en Duin, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Een moment om bij stil te staan

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

08 Oktober 2007 | Nederland, Bosch en Duin

In alle stilte en nog niemand om mij heen, zittend aan een tafeltje in een guesthouse in Kathmandu.
Een warm bord havermout wat een basis vormt om een dag te starten staat al even klaar. Al mijn sensoren zijn gespitst en wachten op dat ene verlossende telefoontje.
Een bloemstuk wordt op mijn tafel gezet en ik begrijp nog steeds niet waarom. Langzaam realiseer ik mij dat het onze 30e trouwdag is, nu ver van mijn man in Nederland om dat ene doel te realiseren wat nu onze hoogste prioriteit heeft.
Een fles wijn met mooie teksten verliest mijn aandacht. Langzaam begin ik wakker te worden en schrik op bij de eerste tonen van mijn mobile. In een waas van tranen hoor ik dat Rajina gered is, een meisje van 13 jaar waar ik drie dagen voor gestreden heb om haar uit de prostitutie te houden.
Voor haar is nu ook een stukje toekomst in Noble House.
Een mooier ontbijtmoment kan ik me niet voorstellen, het lijkt een tweede geboorte van één kind.

Ons leven hebben we op de rit en ik hoop dat Rajina dit straks ook kan zeggen realiserend dat we hier aan moeten blijven werken maar met de kracht die we vinden van de mensen om ons heen.

  • 08 Oktober 2007 - 17:46

    Marjolijn De Kleijn:

    toch gefeliciteerd met de 30 jaar
    kan me goed voorstellen dat je daar!! hier vergeet.

  • 08 Oktober 2007 - 17:58

    Rianne In 't Groen:

    Geweldig Engely!!! en natuurlijk ook gefeliciteerd met de 30 jaar.

  • 08 Oktober 2007 - 19:39

    Gea Keehnen:

    30 JAAR! Gefeliciteerd Engely!

  • 08 Oktober 2007 - 20:21

    Tryntsje Hornstra:

    Engely en Peter,
    30 jaar! Van harte gefeliciteerd!

  • 09 Oktober 2007 - 06:09

    Ton:

    Jullie liefde voor elkaar brengen jullie over.Gefeliciteerd!

  • 09 Oktober 2007 - 07:11

    Petra:

    van harte met jullie 30ste trouwdag,dat hebben wij ook nét gehaald,'k hoop dat jullie nog lang bij elkaar mogen zijn en nog veel samen kunnen doen.!

  • 10 Oktober 2007 - 20:56

    Marianne:

    Jullie zijn geweldige mensen, jullie stralen de liefde uit waardoor anderen geholpen kunnen worden.
    Gefeliciteerd met wat jullie bereikt hebben en dat er nog veel mooie jaren mogen volgen.

  • 19 November 2007 - 08:55

    Maaike:

    Jullie zijn een prachtteam waardoor er veel kinderen geholpen kunnen worden.
    Blijf geloven in elkaar en jullie kracht zal doorgegeven worden.
    Jullie liefde straalt door.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bosch en Duin

Mijn eerste reis

Noble House te Nepal

Recente Reisverslagen:

07 April 2017

De Engel en het heksenkind

16 Oktober 2014

Afscheid

26 April 2014

Het heeft de koning behaagd,

04 April 2014

Nog zo onwerkelijk

23 December 2013

Ons kerstkindje
Engely

Noble House te Nepal

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 258820

Voorgaande reizen:

03 November 2006 - 04 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: