Alleen op de wereld - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Alleen op de wereld - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Alleen op de wereld

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

28 Juli 2013 | Nederland, Nederland


De pijn van een moeder wanneer zij geen keuze meer heeft en haar kind moet afstaan.
Voelbare pijn maar voor haar geen andere keus nadat haar man haar verlaten heeft en zij door haar schoonfamilie nog een keer wordt uitgehuwelijkt.
De moeder is al weken verdwenen.
Yuna haar dochtertje van 9 jaar werd vorige week op een vrachtwagen gezet om te worden verhandeld.
Gelukkig konden wij dit voorkomen en moest zij onder barre omstandigheden 4 dagen reizen om naar ons toe te komen.
Apathisch en verwaarloosd kwam zij bij Noble House aan.
Je hart breekt wanneer je je voorstelt wat dit kleine kind inmiddels heeft meegemaakt. Zo alleen op de wereld en niemand die om haar geeft.
Nu heeft zij een veilig bedje en samen met de andere kinderen van Noble House een toekomst.

Vele andere kinderen ondergaan hetzelfde lot.
Voor hen ben ik in de afgelopen maanden gestart met de uitbreiding van Noble House.
Het duurt nog even voordat alles klaar is maar gelukkig kunnen er meer kinderen worden geholpen.

Het afgelopen half jaar heeft u niets van mij gehoord. Al mijn energie moest ik gebruiken voor mijn eigen strijd tegen kanker.
Nu kan ik zeggen dat alle positieve energie ,die ik van velen in welke vorm dan ook heb gekregen, mij hebben gesteund en de kracht gegeven om verder te gaan.
Hiervoor wil ik iedereen bedanken. Woorden schieten vaak te kort maar ik ben zeer dankbaar dat ik nu verder in de toekomst kan kijken.

Samen met u ga ik verder, om ook de kleine hulpeloze kinderen in Nepal te kunnen opvangen.

Engely

www.Engely.eu
facebook: Noble House Nepal




  • 28 Juli 2013 - 10:33

    Dineke:

    Het is heerlijk dat je de kracht heb gehad om door te gaan met alle mooie dingen die je doet. Ik ben heel blij met de positieve steun die je hebt gekregen, daar krijg je inderdaad nieuwe kracht van. Verder hoop ik ook dat je weer gauw de kinderen in je armen kan sluiten. Ik hoop je toch echt nog eens te ontmoeten in Nepal, wij gaan waarschijlijk weer in maart voor de 8e keer. Lieve groeten. Dineke

  • 28 Juli 2013 - 11:37

    Liesbeth Stroes:

    Fijn dat we weer wat van je horen!, als je zover bent spreken we wat af!

    Liefs Liesbeth

  • 28 Juli 2013 - 11:42

    Henk En Alice Lodder:

    Hoi lieve Engely.

    Wat een triest verhaal! Maar wat ontzettend fijn, dat je er weer heen kan gaan. Het is een wonder dat het nu zo goed met je gaat. Ontzettend bedankt voor je doorzettingsvermogen en heel veel sterkte met alles. liefs, Henk en Alice Lodder

  • 28 Juli 2013 - 11:59

    Wil Niesten:

    Hallo Engely,
    wat fijn om weer van je te horen en dat je weer in de toekomst kunt en durft te kijken. We hopen dat de uitbreiding van Noble House vlot verloopt zodat er nog meer kinderen een veilig plekje bij jullie krijgen. We blijven je volgen en als het kan helpen. Groeten uit Schagen van Aad en Wil Niesten.

  • 28 Juli 2013 - 12:36

    Ben:

    Goed van je te horen Engely, dat je naast je eigen soris zoveel energie in Noble House kan steken wekt alleen maar bewondering! Groeten uit Tholen en veel sterkte en kracht gewenst met jouw 'nieuwe' toekomst! Ben.

  • 28 Juli 2013 - 13:25

    Corrie En Co:

    lieve Engely en Peter, wat een triest verhaal weer en wat fijn dat je de moed en kracht weer op kunt brengen om voor deze kinderen verder te gaan. We bewonderen jullie uithoudingsvermogen en zijn blij dat er mensen zijn zoals jullie. Misschien tot ziens in Nepal? wij gaan begin september weer heen, liefs uit Enkhuizen.

  • 28 Juli 2013 - 23:17

    Dirk Van Wesemael:

    Beste Engely,

    fijn te horen dat het weer beter met je gaat en zo te zien ben je weer met onbegrensde energie aan je project aan het werken. Hopelijk vlotten de werken goed zodat weer enkele kinderen een echte thuis kunnen vinden.
    Zelf ga ik in oktober en november naar Nepal. Weliswaar voor een heuse "trekking" maar als ik tijd over heb probeer ik zeker tot noble house te raken. Het zou alleszins een fijn weerzien zijn.
    Alvast de groeten en tot hoors.
    Dirk

  • 30 Juli 2013 - 13:54

    Wendy:

    Fijn om iets te lezen hier, alles gaat blijkbaar de goede kant uit en je hebt weer veel nieuwe energie, heel goed!
    Ook fijn dat je project weer wat mag uitbreiden!

  • 31 Juli 2013 - 17:29

    Maud:


    He hallo lieve Engely en Peter,

    Wat enorm fijn om weer iets van je te horen.Nog blijer zijn Gerard en ik natuurlijk met het nieuws dat het op dit moment goed met je gaat. Jij bent een sterke vrouw, met een hart op de goede plek zitten. Hou vol vrouw! En wat fijn dat je al weer flink bezig bent met Nepal.Dat is ook het liefste wat je doet, mensen en vooral kinderen helpen! Denk nog wel goed aan je zelf en neem op tijd je rust.Veel liefs voor jou en Peter.


  • 05 Augustus 2013 - 22:45

    Gerrie Van Linschoten:

    Lieve Engely en Peter, het doet ons meer dan goed dat Engely weer in de lift zit met haar gezondheid. Jullie optimisme, het medeleven van velen via kaarten,mails , telefoontjes en gebeden hebben er zeker aan bijgedragen dat jullie de kracht krijgen om verder te gaan met de grote liefde voor de kinderen in Nepal. We wensen jullie al het goede en het vertrouwen dat jullie dit mooie werk mogen voortzetten. Veel liefs vanGerrie en Rien

  • 10 Augustus 2013 - 12:33

    Camelia :

    Lieve Engely,
    Wij hebben enorme bewondering voor je kracht de kanker te overwinnen, en dat je ondanks je eigen ziekte toch aan de kinderen in Nepal denkt.
    Je optimisme en je kracht en die van je gezin zal je helpen helemaal te herstellen.

  • 13 Augustus 2013 - 16:23

    Hans En Martine:

    Dag lieve Engely,

    God heeft jou wat meer tijd gegeven om je goede werken voort te zetten.
    We zijn zo blij dat het goed met je gaat.
    Misschien zien we je met kerst dit jaar in de Algarve?

    Veel liefs van Hans en Martine

  • 13 Augustus 2013 - 20:50

    Engely:

    Beste Hans en Martine,

    Wat een verrassing van jullie te horen......we zitten al in de Algarve maar jullie contactgegevens ben ik kwijt............hoor graag van jullie,
    Liefs
    Engely

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Noble House te Nepal

Recente Reisverslagen:

07 April 2017

De Engel en het heksenkind

16 Oktober 2014

Afscheid

26 April 2014

Het heeft de koning behaagd,

04 April 2014

Nog zo onwerkelijk

23 December 2013

Ons kerstkindje
Engely

Noble House te Nepal

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 1691
Totaal aantal bezoekers 258753

Voorgaande reizen:

03 November 2006 - 04 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: