Een paar uur voor mijn vertrek, - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Een paar uur voor mijn vertrek, - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Een paar uur voor mijn vertrek,

Blijf op de hoogte en volg Engely

06 November 2013 | Nederland, Nederland



Nog een paar uur en dan vertrek ik naar Nepal.
Precies een jaar geleden kreeg ik te horen dat ik misschien maar 6 weken te leven had.
Onmogelijk met wat ik nog hier en in Nepal nog wil doen.
Gruwelijke verhalen wat er met kleine kinderen in Nepal gebeurt komen hier binnen.
Voor hen ga ik de projecten die ik ben gestart uitbreiden en verstevigen.
Ik kan veel voorbeelden geven zoals ik al mijn berichten weergeef. Voor nu maar niet en hoop de resultaten heel snel met u te kunnen delen.

De wil van iets onvoorstelbaars toch te laten gebeuren. Het kan, doorzetten en positief blijven is mijn remedie.
Over het lot heb je geen controle maar misschien had ik dan geluk.
Ik weet mijn toekomst niet maar ik heb nu wel de kracht om ook verder te gaan voor de kleine kinderen in Nepal die anders ergens zouden verdwijnen.

U allen geeft mij de ruggensteun die ik zeer nodig heb.
Ergens moet ik mijn kracht en energie vandaan halen.
Heel veel dank dat jullie allemaal er voor mij zijn. Ik geef dit door aan de kinderen van nepal.

Lieve groet en hopelijk tot komende week,
Engely


  • 06 November 2013 - 18:03

    Adrie:

    Lieve engely.
    Wat een moed en kracht...........een hele goede reis.
    Adrie

  • 06 November 2013 - 18:06

    Ronald :

    Veel Kracht !
    Je Broer

  • 06 November 2013 - 18:10

    Dorien:

    Lieve Engely, wat fijn om dit bericht van je te krijgen. Ik heb me zo'n zorgen om je gemaakt en dat doe ik nog wel, maar dat jij weer de kracht hebt kunnen vinden om naar Nepal te gaan vind ik geweldig. Wat ben jij toch een geweldig positief mens!! Heel veel sterkte en kracht gewenst tijdens de reis en we horen graag snel weer van je. Dikke kus, Dorien

  • 06 November 2013 - 18:20

    Liesbeth Stroes:

    Lieve Engely,

    Wat fijn om te horen, dat je weer in staat bent om deze reis te ondernemen!
    Mensen zoals jij die zoveel goed doen, verdienen ook gewoon heel veel geluk!

    Veel liefs Liesbeth

  • 06 November 2013 - 18:24

    Yvonne:

    Wat ben jij een voorbeeld van het feit dat positief denken je leven alleen maar kan verrijken. Top mens!! Goede reis, succes met het verder opzetten van je projecten voor de kinderen in Nepal. Alle kracht meid.

  • 06 November 2013 - 18:25

    Rixt Lanting:

    Lieve Engely, dapper en veerkrachtig mens!
    In gedachten reis ik met je mee. Ik ben zelf net thuis en begrijp zo goed hoe verbonden jij je voelt met al die mooie, bijzondere mensen en vooral kinderen. Jij bent hun mama, ze leunen op jou. Jij bent er voor ze en ik weet zeker dat ze nog lang op jouw hulp kunnen rekenen. Jij bent nog lang niet klaar!
    Heel veel succes gewenst! Tot gauw!
    Zoen.

  • 06 November 2013 - 18:29

    Ankie Bouma:

    Lieve Engely!

    Wat een moed! Ik wens je een hele goede reis en een fijn weerzien met de kinderen in Nepal.
    hartelijke groeten,
    Ankie.

  • 06 November 2013 - 18:31

    Gerrold ( Gerto Streekpost):

    Ook voor deze reis weer heel veel succes gewenst.

    Groetjes uit Dodewaard Gerrold en Toos

  • 06 November 2013 - 18:37

    Maud ( Zeist ):

    Lieve lieve Engely,

    Wat een prachtig nieuws breng je ons. Heerlijk om te lezen dat je in staat bent om te reizen naar Nepal.Wij wensen jou een goeie reis toe en heel veel succes met al je projecten daar. Geniet van al die blije snoetjes en wat zullen zij blij zijn jou terug te zien. Engely, heel veel kracht en succes toegewenst.
    EEn hele dikke knuf..........fel van ons en tot snel ziens. dag,dag.....

    Maud en Gerard.....

  • 06 November 2013 - 18:40

    Wendy:

    Wat goed om te lezen seg!
    Alvast een heel goede reis en hopelijk kan je daar alles wat je wit verwezelijken ook uitvoeren!!
    Veel succes!!!

  • 06 November 2013 - 18:42

    Jackie En Michel:

    Wat een goed bericht, alle sterkte en liefs voor jou, en ons adoptiekind Sushma en de andere kinderen natuurlijk!

  • 06 November 2013 - 18:44

    Joke Logmans:

    Ha, ik volg je al jaren, wat fijn dat je mag doen wat je denkt te moeten doen. Veel sterkte met alles
    Gr joke

  • 06 November 2013 - 18:46

    Sjaan En Dick:

    Veel succes en sterkte bij deze reis en denk ook aan jezelf Liefs voor jullie beiden van ons

    Dick en Sjaan.

  • 06 November 2013 - 18:54

    Ton:

    Gelukkig Engely! Super dat je dat weer kunt en doet!

  • 06 November 2013 - 19:05

    Frans En Jose:

    Een hele goede reis gewenst en alle goeds voor jou en de kinderen in Nepal!

  • 06 November 2013 - 19:18

    Corrie En Co:

    een heel goede reis en ga ook een beetje genieten, dat heb je wel verdiend. Je bent een kanjer!!! liefs uit Enkhuizen.

  • 06 November 2013 - 19:19

    Monique Derwig:

    Hallo Engely, dit is wel een heel speciale reis. Geniet van dit mooie land met zijn uitersten in alle opzichten. Ik hoop dat het je kracht en energie geeft! Een warm namaste van uit Valkenburg

  • 06 November 2013 - 19:27

    Tineke:

    Lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria ! Een jaar geleden niet voor te stellen, maar nu: Engely gaat weer naar Nepal ! Tranen, dit keer van geluk.

  • 06 November 2013 - 19:55

    Marjolijn:

    Heel veel succes in Nepal! Ik zie het maar als een goed teken dat je deze reis weer gaat maken.
    Als geen ander weet ik hoeveel energie je in alles moet steken, ondanks dat je die niet altijd hebt.
    Het siert je lieve Engely dat je er weer voor gaat !
    Denk aan je en een dikke knuffel voor jouw en je dochter !!! We hopen dat ook deze reis niet voor niets zal zijn.

    Gradus en Marjolijn

  • 06 November 2013 - 21:35

    Marco:

    'k wens je 't allerallerbeste, sterkte, succes en 'k denk aan je. en tuurlijk aan de kinders. zoen, Marco

  • 07 November 2013 - 08:36

    Trees:

    Goede reis......

  • 07 November 2013 - 08:53

    Wil Niesten:

    Een hele goede reis gewenst en we horen graag van je. Pas goed op jezelf, want zonder jou kunnen de kinderen in Nepal niet!!

  • 07 November 2013 - 09:02

    Anke En Theo:

    Dag Engely, Wat een fantastisch nieuws is dit. Dit hadden we nooit meer verwacht! Wat een doorzettingsvermogen heb jij toch. Diep respect.
    Wat zullen de kindjes blij zijn om je weer ter zien en andersom natuurlijk ook. Een hele fijne en succesvolle tijd toegewenst en ... bewaak je grenzen.
    Lieve groeten,
    Theo en Anke

  • 07 November 2013 - 09:51

    Thea En Wim Los:

    We wensen je veel sterkte en energie bij deze reis. De ontmoeting met jou (zaterdag j.l.) was een feest, laat het dat ook zijn met alle kinderen in het Noble House! Liefs en groet, alle Hamers en Lossen.

  • 07 November 2013 - 11:59

    Rien En Gerrie,:

    Ik denk dat je er al bent. Maak er een mooie week van . Houd je zelf in de gaten en neem je rust.
    We denken aan jullie . De groeten aan de kinderen en allemaal.

  • 07 November 2013 - 12:21

    Marijke:

    Lieve Engely, Je haar mag dan korter zijn, je gaat nog net zo lang door! Wat heerlijk dat je deze reis weer aandurft. Sterkte en neem jezelf zo mogelijk in acht! liefs,Marijke

  • 07 November 2013 - 18:35

    Karin:

    Hoi lieve Engely,
    Wat fantastisch dat je deze reis maakt !! heel veel goeds!
    Liefs
    Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Noble House te Nepal

Recente Reisverslagen:

07 April 2017

De Engel en het heksenkind

16 Oktober 2014

Afscheid

26 April 2014

Het heeft de koning behaagd,

04 April 2014

Nog zo onwerkelijk

23 December 2013

Ons kerstkindje
Engely

Noble House te Nepal

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 1713
Totaal aantal bezoekers 261227

Voorgaande reizen:

03 November 2006 - 04 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: