Nog een paar uur......... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Nog een paar uur......... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Nog een paar uur.........

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

02 Maart 2012 | Nederland, Utrecht

Vanavond naar Nepal. Het lijkt prachtig maar deze reis heeft zoveel andere kanten.

Ik weet wat ik weer zal zien maar onbestemd wat ik tegen zal komen zoals kinderen , hopeloos overgeleverd in situaties die het daglicht niet verdragen.
Ik zal proberen meer veilige plekken voor hen te creëren.

Op dit moment is er 19 uur per etmaal geen stroom, gasflessen om te koken moeilijk te krijgen en is de benzine zeer schaars.
Dit geeft veel onrust en het gevolg was een bomexplosie deze week in Kathmandu waarbij er doden vielen. Ook vrachtwagens met gasflessen of voedsel worden overvallen.

De kinderen wachten op mij en ik zal doen wat ik heb beloofd.
Het leven is hier goed voor ons en dan doe je iets terug.

Mocht u willen helpen kijk dan even op mijn website http://www.Engely.eu
Vanuit Nepal hoop ik snel weer iets te laten horen.

Engely





  • 02 Maart 2012 - 15:25

    Marianne:

    Goede reis Engely.
    Ik heb net 25 euro voor hulp aan een kindje op jullie rekening van de stichting gestort.
    Heel veel succes.

  • 02 Maart 2012 - 15:57

    Tryntsje :

    Dag Engely,
    Goede reis en veel succes. Ik ben benieuwd naar je berichten uit Nepal.

  • 02 Maart 2012 - 17:03

    Ellen:

    Hallo Engely, Ik wens je een hele goede reis.

  • 02 Maart 2012 - 21:10

    Frank:

    Lieve Engely

    Goede reis en sterkte bij alles wat je weer te wachten staat.

  • 04 Maart 2012 - 11:03

    Sjaan:

    Groet van Dick en Sjaan wij denken aan jullie.

  • 04 Maart 2012 - 22:31

    Corrie En Co:

    lieve
    Engely, goede reis en succes met al je goede werk, liefs uit Enkhuizen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Noble House te Nepal

Recente Reisverslagen:

07 April 2017

De Engel en het heksenkind

16 Oktober 2014

Afscheid

26 April 2014

Het heeft de koning behaagd,

04 April 2014

Nog zo onwerkelijk

23 December 2013

Ons kerstkindje
Engely

Noble House te Nepal

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 531
Totaal aantal bezoekers 258805

Voorgaande reizen:

03 November 2006 - 04 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: