Van U voor de vergeten kinderen in nepal? - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Van U voor de vergeten kinderen in nepal? - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Van U voor de vergeten kinderen in nepal?

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

11 November 2008 | Nederland, Utrecht

De drukke dagen van december staan weer voor de deur. Misschien tijd om even stil te staan bij de vergeten kinderen van Nepal. Kinderen die weggestopt zitten in een kooi achter het huis of in een donker hoekje van een klein hutje.
DHL heeft wederom aangeboden gratis een paar dozen naar deze kinderen te sturen zodat u iets kleins mee kunt geven. Bijv. een warm joggingpakje, kaartje of leuke muts. Ook voor de kinderen in Noble House en de kinderen die we dit jaar uit de gevangenis hebben kunnen halen, kunt u iets geven.
Het hoeft niet veel te zijn maar laten we aan deze kinderen denken als we ze een warm en mooi moment willen geven.

Stuur u mij een mailtje dan geef ik u het adres waar u het in Nederland naar toe kunt sturen. Engely@orange.nl

We kunnen uiteraard niet veel en geen grote spullen via luchtvracht naar Nepal versturen. Eind december ben ik weer in Nepal waar ik ook namens u iets voor deze kinderen kan kopen.

Met vriendelijke groet,
Engely
http://www.Engely.nl
http://Engely.myphotoalbum.com

  • 11 November 2008 - 20:12

    Ankiebb@home.nl:

    natuurlijk zal ik een bijdrage leveren aan de vergeten kinderen.Ik werk in de Terre des Hommes winkel en zal daar kinderkleding kopen, het mes snijdt dan aan twee kanten!
    Mag ik een adres ,waar het naar toe kan?
    Vriendelijke groeten,
    Ankie Bouma.

  • 12 November 2008 - 07:17

    Gerrold:

    Fantastiche wat jullie voor die kinderen betekenen, we zullen jullie steunen

  • 12 November 2008 - 08:07

    Tessa:

    Beste Engely,

    Ik stuur je voordat ik vertrek wat op voor de vergeten kinderen. Veel succes in Nepal eind december, we houden contact.

    Groetjes Tessa

  • 12 November 2008 - 13:10

    Rien En Gerrie:

    Engely, je kan ons adres wel doorgeven voor de mensen uit onze buurt .

  • 12 November 2008 - 15:02

    K. Vermeer:

    Hallo Engely,

    Mijn zoon doet mee aan de actie schoenmaatjes van edukans. Ik maak er graag nog een doos bij, die ik naar het door jou opgegeven adres kan sturen.
    Groet,
    Karin

  • 12 November 2008 - 18:01

    Engely:

    Iedereen bedankt voor alle lieve mails die ik nu krijg met heel veel ideeën en ook mooie giften voor deze vergeten kinderen.
    Een klein probleempje is er nu wel door het grote aanbod van alle cadeaus. Daarom vraag ik u, maak een klein pakketje zodat we met z'n allen veel kinderen blij kunnen maken. Een mooie muts , warm truitje of joggingpakje is al iets kostbaars voor de kinderen.
    Wanneer u al een kindje maandelijks sponsort kan er ook een kaartje met naam erbij van dit kindje.
    Ik zal erbij zijn als de kinderen dit krijgen en eind jan. u de foto's hiervan laten zien.
    Bedankt voor alle inzet.

    ps Karin Vermeer, Ik heb geen mailadres van je voor het sturen van het adres}

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Noble House te Nepal

Recente Reisverslagen:

07 April 2017

De Engel en het heksenkind

16 Oktober 2014

Afscheid

26 April 2014

Het heeft de koning behaagd,

04 April 2014

Nog zo onwerkelijk

23 December 2013

Ons kerstkindje
Engely

Noble House te Nepal

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 258840

Voorgaande reizen:

03 November 2006 - 04 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: