Niets doen of iets doen? - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Engely - WaarBenJij.nu Niets doen of iets doen? - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Engely - WaarBenJij.nu

Niets doen of iets doen?

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

28 Maart 2012 | Nepal, Kathmandu

Wat doe je wanneer je beste vriendin voor 12 weken onbetaald verlof neemt en probeert een weeshuisje op te zetten voor kinderen in Oeganda ?
Kleintjes zonder ouders, die verlaten proberen te overleven onder wat planken en vodden.
Niet alleen in Nepal. Noble House helpt kinderen waar dat nodig is, waar dan ook.
Met heel weinig zijn we nu gestart; binnen 3 weken waren de eerste muren klaar en deze week de bedjes er al in.

Een “nieuwe” moeder waakt nu over 10 kinderen.
Nu gaan we nog proberen om 200 euro per maand te sparen om deze kinderen gezonde voeding en onderwijs te kunnen geven. Zij communiceren nog niet met woorden maar hun oogjes zeggen genoeg……….

Wij gaan door. Ook voor hen, een kleinschalig project waar zonder kosten elke euro naar toe zal gaan. Wie helpt ons mee om ook dit weer voor elkaar te krijgen ?

Engely

• 28 Maart 2012 - 10:41

Rosita:

goed werk van jullie ook hier weer hulp van jullie. waar kunnen wij jullie meehelpen buiten geld om. ik kan nu niet helpen met geld. maar zijn er andere dingen waar jullie mee geholpen zijn.
    laat het weten.
    vriendelijke groet van mij en voor alle kindjes met heel veel liefde

• 28 Maart 2012 - 13:48

Rien En Gerrie:

Lieve Engely, Jij weet ook niet van ophouden. Het gaat maar door maar natuurlijk super dat je daar ook weer mee bezig ben. Denk ook aan je zelf , want zonder jou is er een groot probleem.
    Ik zal nog wel even kijken of er nog iets in de spaarpot is.
    Liefs Rien en Gerrie

• 29 Maart 2012 - 10:20

Rob Steenhoven:

Wanneer we allemaal op zijn tijd een biertje laten staan of zomaar eens de fiets pakken ipv de auto dan heeft 1 kind voor een maand te eten en kan naar school.
    Engely, blijf doorgaan met deze inzet, mijn hulp krijg je.

liefs,
    Rob