Haar woorden blijven bij mij...... - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Engely - WaarBenJij.nu Haar woorden blijven bij mij...... - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Engely - WaarBenJij.nu

Haar woorden blijven bij mij......

Door: Engely

Blijf op de hoogte en volg Engely

07 Juli 2012 | Nepal, Kathmandu

Haar woorden blijven bij mij

Haar verhaal is schrijnend, op jonge leeftijd tegen haar zin uitgehuwelijkt. Ze heeft haar taak volbracht en een zoon gebaard. Nu in dienst van haar schoonouders en echtgenoot. Ze zal moeten luisteren en zichzelf vergeten.
Haar gezicht verweerd door de zon, haar blik apathisch, haar lichaam te moe om verder te gaan.
Drie maanden geleden in haar kraamtijd klemde ze zich aan mij vast, haar woorden, “do not leave me” blijven bij mij.
Deze foto is van afgelopen week, tijdens het healthcamp van Noble House.
Meer dan 130 kinderen, nooit een dokter gezien hebben we met hun moeders kunnen helpen.
Zij is een voorbeeld voor velen.

Vragen kan ik niet maar wil heel graag laten weten dat elke euro rechtstreeks naar deze kinderen met hun jonge moeders gaat.

Wordt vervolgd,

Engely

http://www.Engely.eu

  • 07 Juli 2012 - 22:20

    Corrie En Co:

    lieve Engely, we respecteren jouw manier van helpen aan deze mensen!! wij zijn opa en oma van gezonde kleinkinderen en weten hoe het in Nepal is, dus ga zo door, dan doen wij het ook!!! liefs uit Enkhuizen.

  • 09 Juli 2012 - 06:55

    Arnold:

    Met jouw energie en inzet voor anderen laat je telkens weer zien dat er iets kan veranderen.
    Jij hebt me laten zien dat met iets kleins een ander leven geholpen wordt.
    Engely bedankt hiervoor!

    Ik heb respect voor je.

  • 15 Juli 2012 - 20:29

    Maud En Gerard:

    Hey, je bent weer op reis! Of misschien ben je ook al weer terug. Wat een belevenissen weer allemaal Engely! Fijn, dat jij weer veel kan betekenen voor iedereen in Noble house. ja hoor, respect is hier op zijn plaats.Hoop je gauw weer eens te zien. Zijn er nog mutsjes nodig????
    Veel liefs van ons.

  • 22 Juli 2012 - 10:38

    Rien En Gerrie:

    Hoi Engely,
    Je weet ook niet van ophouden. Maar het is geweldig dat je weer veel kan betekenen voor die arme kinderen en hun moeders. Ben je weer in Nepal of ben je terug?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Mijn eerste reis

Noble House te Nepal

Recente Reisverslagen:

07 April 2017

De Engel en het heksenkind

16 Oktober 2014

Afscheid

26 April 2014

Het heeft de koning behaagd,

04 April 2014

Nog zo onwerkelijk

23 December 2013

Ons kerstkindje
Engely

Noble House te Nepal

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 664
Totaal aantal bezoekers 258621

Voorgaande reizen:

03 November 2006 - 04 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: