Niet verwacht... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu Niet verwacht... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Engely - WaarBenJij.nu

Niet verwacht...

Blijf op de hoogte en volg Engely

22 November 2012 | Nederland, Nederland

Lieve vrienden,


Sinds enige tijd kwakkel ik met mijn gezondheid. Na de nodige onderzoeken heb ik gisteren van de artsen te horen gekregen dat ze een tumor in mijn alvleesklier gevonden hebben. Tussen nu en twee weken zal ik worden geopereerd. Dit is een zware operatie, waar ik me op zal moeten voorbereiden. Hoe de toekomst er voor mij uit zal zien is op dit moment niet te zeggen.

Ik had graag gewild dat ik iedereen persoonlijk op de hoogte gesteld had kunnen hebben. Helaas ben ik door deze omstandigheid genoodzaakt om dit op deze manier te vertellen. Ik zal in de weken tot de operatie, maar ook daarna tijdens mijn herstel, niet met dezelfde energie en inzet bezig kunnen zijn als jullie van mij gewend zijn. Ik heb tijd en rust nodig; voor mijzelf, maar ook voor mijn gezin.

Peter zal in deze tijd mijn telefoontjes aannemen en zorgdragen voor een goede afhandeling van alle lopende zaken. Ook mijn dochters zullen dag en nacht voor mij klaar staan. Ook voor de kinderen in Noble House wordt gezorgd en dit project blijft gewoon doorlopen.

We hopen op deze manier als gezin de kracht en de moed te vinden om deze zware weg te bewandelen, met onze hoop gericht op een goede afloop.

Veel liefs,

Engely



  • 22 November 2012 - 15:05

    Wendy:

    Oh... wat lees ik een droevig bericht van jou...
    Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe, een goede operatie en een goed herstel!!! Ik denk aan jullie!!

  • 22 November 2012 - 15:05

    Gilbert:

    Lieve Engely,

    Dat moet verschrikkelijk zijn om zo'n bericht te krijgen. Ik wens je heel veel sterkte, lichamelijk maar zeker ook mentaal, en hoop dat de operatie en je herstel voorspoedig zullen zijn. Richt je energie en mededogen die je steeds voor anderen hebt ingezet nu maar even op jezelf.

    Alle goeds,
    Gilbert

  • 22 November 2012 - 15:09

    Frans & José:

    We wensen jou en je gezin heel veel sterkte toe Engely! Neem de tijd voor jezelf deze keer!

  • 22 November 2012 - 15:16

    Corrie En Co:

    lieve lieve Engely, wat een afschuwelijk bericht en dan jij, die altijd voor de Nepalese mensen en kinderen klaar staat, het is niet eerlijk!!! heel veel sterkte en een goed herstel toegewenst en we zullen voor je bidden, liefs uit Enkhuizen.

  • 22 November 2012 - 15:16

    Corrie En Co:

    lieve lieve Engely, wat een afschuwelijk bericht en dan jij, die altijd voor de Nepalese mensen en kinderen klaar staat, het is niet eerlijk!!! heel veel sterkte en een goed herstel toegewenst en we zullen voor je bidden, liefs uit Enkhuizen.

  • 22 November 2012 - 15:31

    Jeffrey:

    Lieve Engely,

    Met ingehouden adem las ik na de eerste woorden je bericht. Het zal toch niet zeker…
    Woorden schieten tekort. Namens Caroline en mijzelf heel veel succes met de operatie
    en je aansluitende herstel. Gezien hetgeen op jou en je familie af gaat komen wil ik je
    graag aanbieden hand en spandiensten te verrichten voor het Noble House. Als er iets is
    wat we kunnen doen, wat dan ook, laat het ons dan alsjeblieft weten. Onze gedachten zijn
    bij jullie.

  • 22 November 2012 - 15:31

    Dirk Uit Belgie:

    Beste engely, zoals je vroeger vanuit het niets met je project in Noble House begon en er overtuigd van was dat het zou lukken, wel vindt nu dezelfde kracht om deze tegenslag met dezelfde energie te overwinnen. Je bent een sterke vrouw en ons medeleven helpen je over deze hindernis heen. Sterkte ! Dirk. x

  • 22 November 2012 - 15:32

    Rixt:

    Lief, mooi, warm mens...
    Wat te zeggen, welke woorden....het is altijd te weinig.....dan word ik stil, voel me met je verbonden vol in emotie. Ben ik bij je in mijn gedachten van angst, vrees en hoop. Stil...ik zend je mijn liefde!

  • 22 November 2012 - 15:32

    Henriette:

    Lieve Engely,

    Wat een vreselijk naar bericht wat jullie te horen hebben gekregen.
    Wij wensen jou en je hele familie heel veel sterkte
    Neem de tijd en vooral de rust om je operatie af te wachten en om daarna te herstellen.
    Fijn dat je familie hebt, die voor je klaar staan en je lief hebben.
    Dat heb je nu zo nodig.

    Wij wensen je heel veel sterkte en heel veel geluk.

    liefs en knuffel
    Wieget en Henriette
    Rotterdam

  • 22 November 2012 - 15:37

    Lieve Engely,:

    Wat een triest bericht. Je bent altijd zo met anderen begaan en hebt enorm veel energie in de projecten gestoken. Nu komt dit op jouw pad.
    Heel veel sterkte gewenst, liefs,
    Marlène
    Voorschoten

  • 22 November 2012 - 15:42

    Gerrold:

    Engely heel veel sterkte voor jou en je famillie de komende tijd

    Gerrold
    team Gerto streekpost Dodewaard

  • 22 November 2012 - 15:49

    Dorry Carriere:

    Lieve Engely ,

    Wat een rot bericht , wat gaat het toch soms oneerlijk toe in de wereld , jij die zo open staat voor landen waar ze het niet zo best hebben zoals Nepal en er zoveel energie in gestoken hebt .
    heel veel sterkte , hou je taai en met je gezin zul je er doorkomen .
    dorry

  • 22 November 2012 - 15:52

    Joost:

    Beste Engely,

    Met veel bewondering volg ik al enige tijd je activiteiten met de kinderen in Nepal. Precies 2 jaar geleden op bezoek geweest bij het Noble House, waar jij iets fantastisch hebt opgezet. En nu treft in het bijzonder jou dit onheilsbericht. Veel sterkte en kracht gewenst de komende tijd. Veel liefs aan Peter en al je kinderen.
    Joost

  • 22 November 2012 - 15:54

    Monica & Maarten & Co:

    lieve Engely,
    daar schrikken we heel erg van... en we worden er stil van. We voelen ons zeer met je verbonden en sturen je veel kracht, goede energie en een warme omhelzing voor nu en al die moeilijke momenten waar dat jullie goed doet. Geloof aan jou ongelofelijke sterke innerlijke kracht en aan de power van lieve mensen om je heen: daarmee is elke tegenslag te winnen. Sterkte met de operatie en een goed herstel. heel veel liefs uit Duitsland voor jou, peter en de kinderen.

  • 22 November 2012 - 16:01

    Adriaan En Wil,:

    Engely,
    Wat laat je ons schrikken , wij zallen aan je denken in deze moeilijk tijd voor je, en hopen dat je de kracht zal vinden om door tegaan. Ook Peter wensen wij veel sterkte .

    Kus van ons. En denken aan je.

  • 22 November 2012 - 16:10

    Mariska:

    Wat een onverwacht bericht......Heel veel sterkte gewenst met het gevecht tegen deze ziekte.
    Laat maar weten of we iets voor je kunnen doen of als we Sirjana een keer moeten opvangen bij ons thuis.
    Groeten Mariska ( Moeder van Luna)

  • 22 November 2012 - 16:10

    Maarten & Ilse:

    Lieve Engely,
    Wij wensen je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
    Meta,
    Ilse Maarten Lilou & Kaya

  • 22 November 2012 - 16:13

    Karin Harmzen:

    Lieve Engely,

    Sinds jouw handtekeningenactie in de Nieuwsbode volg ik vol bewondering jouw moed en doorzettingsvermogen m.b.t. het Noble House. Ik wens jou en je familie nu de kracht toe dat doorzettingsvermogen in te zetten t.b.v. jouw eigen gezondheid en herstel!
    Karin

  • 22 November 2012 - 16:20

    Monique:

    Wat een vreselijk bericht Engely! Heel veel sterkte voor jou en je hele gezin in deze moeilijke tijd.Je hebt in de afgelopen jaren het leven van heel wat mensen 'geraakt' en dit bericht zal zeker ook heel veel mensen raken. Veel liefs Monique

  • 22 November 2012 - 16:23

    Adriaan:

    Lieve Engely, ik kan niets meer toevoegen aan alle bovenstaande berichten, ik wens jullie allen heel veel sterkte en ik zal voor je bidden.

  • 22 November 2012 - 16:38

    Annelies:

    Als ik iemand nou alle voorspoed gun ben jij dat wel! Heel veel sterkte en kracht!

    Veel liefs,
    Annelies

  • 22 November 2012 - 16:40

    Martin De Kleijn En Jacqeuline De Vlaming :

    Egely wat een klote bericht niet te beschrijven!! Wens je veel sterkte en beterschap.

    Martin de Kleijn en Jacqueline de Vlaming ne de kids

  • 22 November 2012 - 16:49

    Jan Rozenbroek:

    Lieve Engely en Peter en kinderen,

    Dat is even schrikken... Ik hoop met elke vezel in mijn lijf dat de operatie leidt tot je spoedige herstel!!Ik wens jullie samen heel veel sterkte, kracht en wijsheid toe. Als ik iets concreets voor jullie kan betekenen dan hoor ik het graag!

  • 22 November 2012 - 16:54

    Rien En Gerrie:

    Lieve Engely en Peter,
    Wat een verdrietig bericht.
    Het is niet eerlijk dat jij dat nu moet krijgen.
    We leven met jullie mee en zijn in gedachten en gebed bij jullie.
    Liefs .
    Rien en Gerrie

  • 22 November 2012 - 17:10

    Ton:

    Vreselijk nieuws!
    Maar jij bent een vechter. Dat gaat je helpen.
    Heel veel sterkte de komende tijd.

  • 22 November 2012 - 17:12

    Mat Maessen:

    Lieve Engely en Peter,

    Het leven is onvoorspelbaar. Zo schijnt de zon en zo regent het bakstenen. Wat een verschrikkelijk bericht. Veel kracht in de komende tijd en ik hoop dat de onuitputtelijke kracht die je steeds hebt weten op te brengen je nu niet in de steek zal laten.
    Veel sterkte! Voor jezelf maar ook voor je dierbaren.

  • 22 November 2012 - 17:19

    Alexia En Costa:

    Neeeee, dit mag niet. Dit mag toch niet gebeuren bij zo iemand als jij???? Wat een vreselijk bericht!!!
    Lieve, lieve Engely, wij wensen je alle sterkte, goeds en kracht toe de komende periode. Richt al je energie, liefde en kracht die je normaal voor ieder ander over hebt nu op jezelf!! In gedachten zijn we bij je!
    Natuurlijk ook heel veel kracht gewenst voor Peter en je dochters.
    Als er iets is wat we kunnen doen.....

    Houden van je!!
    Alexia en Costa Nilas

  • 22 November 2012 - 17:36

    Marijke:

    Lieve Engely,
    We kunnen je alleen maar heel veel sterkte wensen en aan je denken. We wensen jullie als gezin veel kracht toe om dit allemaal te dragen. Liefs, Marijke

  • 22 November 2012 - 17:46

    Jon En Liesbeth Stroes:

    Lieve, Lieve Engely

    Hoe kan dit nou?, we schrikken hier natuurlijk heel erg van.
    Maar je bent een hele sterke vrouw, je kunt dit gevecht winnen!
    We denken aan je en wensen je heel veel sterkte.
    Ook Peter en je dochters heel veel sterkte gewenst.
    Als we iets voor jullie kunnen doen, laat het ons dan alsjeblieft weten.
    Heel veel Liefs,

    Jon en Liesbeth Stroes

  • 22 November 2012 - 18:18

    Engeline Muys:

    Wat is dit schrikken! Het overkomt je, je bent machteloos. Maar we hopen van harte dat jullie de kracht vinden om deze periode door te komen en dat het met Engely goed gaat.
    We hebben met onze open-tuinendag een paar jaar geleden met veel plezier jullie werk gesteund. Dit jaar hebben we Focus2 gesteund en dit gaat om oogartsen hier uit Goes die in Afrika oogoperaties uitvoeren ter voorkoming van blindheid. Elke keer een ander project maar we vinden het heel leuk dat jullie ons op de hoogte houden. misschien gaan we jullie weer steunen in de toekomst.
    Heel veel goede wensen van de Vrouwen van Nu Noord-Beveland.

  • 22 November 2012 - 18:20

    Mirjam Rotmans:

    Lieve Engely,
    Dat juist jou dit moet overkomen! Gelukkig leven veel mensen met je mee.
    Heel veel sterkte de komende tijd. Neem goed de tijd voor jezef.
    Liefs mijam rotmans

  • 22 November 2012 - 18:20

    Mirjam Rotmans:

    Lieve Engely,
    Dat juist jou dit moet overkomen! Gelukkig leven veel mensen met je mee.
    Heel veel sterkte de komende tijd. Neem goed de tijd voor jezef.
    Liefs mijam rotmans

  • 22 November 2012 - 18:29

    Joyce Van Brosten:

    Beste Engely,

    Een aantal jaren geleden ben ik via jouw mooie tip
    aan een mooie stageplaats bij Suvadra in
    Bhaktapur terecht gekomen :-) en sinds dien volg ik je verhalen
    via de nieuwsbrief. Ook ik schrik van zo'n bericht, je ziet aan de reacties hier dat de mensen allemaal even begaan zijn met je. Ik wens jullie veel kracht en positiviteit
    toe. Groetjes van Joyce

  • 22 November 2012 - 18:44

    Ingrid:

    lieve engely,

    tijd geleden dat we elkaar gezien hebben , was in de sportschool in zeist waar ik toen "werkzaam"was .
    liep op de avond daar .
    lees nu je berichtje en schrik ervan. hoop dat je er met een positieve insteek de operatie ingaat, en je dit blijft volhouden.
    bij een dip denk aan my! ervaren hierin, dus weet dat je ook daaruit kunt komen en gun jou, en je fam dit ook.....
    even nu terug en aan jezelf denken is belangrijk en hou je site in de gaten hoe het met je gaat....
    heel veel liefs van ingrid.

  • 22 November 2012 - 18:44

    Ingrid:

    lieve engely,

    tijd geleden dat we elkaar gezien hebben , was in de sportschool in zeist waar ik toen "werkzaam"was .
    liep op de avond daar .
    lees nu je berichtje en schrik ervan. hoop dat je er met een positieve insteek de operatie ingaat, en je dit blijft volhouden.
    bij een dip denk aan my! ervaren hierin, dus weet dat je ook daaruit kunt komen en gun jou, en je fam dit ook.....
    even nu terug en aan jezelf denken is belangrijk en hou je site in de gaten hoe het met je gaat....
    heel veel liefs van ingrid.

  • 22 November 2012 - 19:02

    Elly:

    Lieve Engely, jij die zoveel voor anderen doet. Nu moet jezelf hulp aannemen van anderen.
    Ik wens je heel veel sterkte en kracht om deze periode te doorstaan. Ook veel sterkte voor je man en familie.
    Groetjes Elly.

  • 22 November 2012 - 19:12

    Jan V U:

    Lieve Engely,

    Wat een schok. Moge positiviteit en saamhorigheid jullie deel zijn deze periode op weg naar voorspoedige afloop. Veel warmte en sterkte. Jan

  • 22 November 2012 - 19:43

    Maud ( Zeist ):

    Lieve Engely,

    Moe van de dag en net thuis lees ik je mail.Eerlijk??? Door een regen van tranen lees ik alles wat iedereen hier naar je schrijft, maar vooral het bericht die wij krijgen.....
    Kan toch niet waar zijn??? Ja, waarom jij???
    Lieve schat, vecht er voor en gebruik de energie nu voor jezelf. Fijn dat er een ploeg naast je staat die je bij zal staan ; je lieve Peter, je dochters allemaal, en de rest......
    In gedachten zijn ook wij bij jou, jullie. Weet dat. En al die lieve mensen die nu reageren...... het zegt toch wel wat van jou Engely.
    O ,Ik weet even niet meer. Houdt moed en geloof er in, jij bent een sterke vrouw!!
    Een dikke hug van ons beiden Engely.

    Liefs, Maud. En Gerard natuurlijk.

  • 22 November 2012 - 20:20

    Femke Stroes:

    Lieve Engely,

    Tjee, geen woorden hiervoor...Wat een schok en wat erg voor jullie. Een hele goede operatie gewenst en weet dat we erg aan je denken. Veel sterkte en kracht, ook voor Peter en je dochters, gewenst.
    Heel veel liefs,
    Chris, Femke, Marijn en Noortje

  • 22 November 2012 - 20:47

    Bart & Yvonne:

    Lieve Engely,

    Wat een vreselijk nieuws hebben jullie te horen gekregen en zullen jullie moeten verwerken.
    We zijn er gewoon stil van ......

    Wij wensen jullie ontzettend veel sterkte en hopen met jullie op een goede afloop !

    In gedachte zullen wij bij jullie zijn.

    Liefs,

    Bart & Yvonne

  • 22 November 2012 - 20:48

    Shirley:

    Lieve Enegly, wat vreselijk naar! Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte toe. Als ik ooit iets kan betekenen, hoor ik het graag. Namaste! Shirley xx

  • 22 November 2012 - 20:51

    Ralph:

    Wat n droevig bericht engely..... Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd, denk aan jullie, liefs ralph

  • 22 November 2012 - 20:56

    Indra:

    Beste Engely,

    Ik wens je nog meer moed voor de komende weken tot je volledige herstel.

    Het is een behoorlijk moeilijke fase in je leven en we bidden allemaal voor je.
    Je komt er sterk en gezond uit.

    Hartegroet,
    Indra en Sandeep

  • 22 November 2012 - 21:08

    Ankie Bouma:

    Lieve Engely ,Peter en kinderen.


    Wat een naar bericht, dat is niet alleen voor jullie, maar ook voor ons schrikken.
    Ik wens jou heel veel sterkte de komende tijd en hoop oprecht, dat het allemaal weer de goede kant opgaat.
    Namens ons uit Emmen een dikke knuffel!

  • 22 November 2012 - 21:27

    Arie Bouma:

    Beste Engely ,Peter en kinderen,

    Wij wensen jullie het allerbeste en heel veel sterkte!

    Ankie en Arie Bouma.

  • 22 November 2012 - 21:55

    Harry En Tineke:

    Lieve Engely, PeTer en kids,

    Als alles gezegd is, past slechts stilte. Stilte om te beseffen hoe fragiel alles is.
    Je weet ons te vinden. Voor nu, heel veel sterkte en tot gauw!

    Tineke en Harry

  • 22 November 2012 - 22:00

    Fred En Gea:

    Lieve Engely, Peter en kinderen.

    Tjeeee, dat is schrikken!! Wij leven met jullie mee en zullen in gedachten de komende tijd dicht bij jullie zijn! Wij sluiten ons aan bij alle voorgaande reacties. Als AL DEZE MENSEN voor jullie gaan bidden gaat het vast allemaal goed komen! Vertrouw daarop en houdt je daaraan vast!
    Je kunt ons altijd bellen om hulp zodat wij jullie de helpende hand kunnen reiken. DOEN.
    Sterkte allemaal en een warme knuffel, Fred en Gea.

  • 22 November 2012 - 22:45

    Anita Van Harn:

    Lieve Engely,

    Gouden mens...... hier zijn geen woorden voor.
    We hopen dat je de liefde van al deze schrijvers voelt en dat dit je kracht geeft de komende tijd.
    Heel veel sterkte voor jou, je man en de meisjes. We denken aan jullie.
    Liefs, Ron en Anita van Harn

  • 23 November 2012 - 05:15

    Peter:

    De woorden van de Dalai Lama "Never give up, no matter what, never give up" gelden nu voor ons zelf. Dank voor de steun aan Engely, ze heeft het nodig.

  • 23 November 2012 - 08:59

    Personeel En Bewoners Van De Mirtehof:

    Zoals de vele mails hierboven vinden we het allemaal afschuwlijk wat jullie overkomt, ook namens de bewoners moeten we jullie veel sterkte en kracht toewensen. Er worden vele gebeden voor jullie opgezegd en we hopen dat onze God jullie met kracht, liefde en troost omringt.
    Corine, Annél en Ina (activiteiten begeleiders Mirtehof.

  • 23 November 2012 - 10:27

    Annemarie Schinkel:

    Lieve Engely,

    Ik wens jou en je dierbaren veel sterkte in de komende tijd.

    Annemarie Schinkel

  • 23 November 2012 - 10:32

    Nancy V/d Meijden:

    Lieve Engely.

    Wat een vreselijk nieuws hebben jullie te horen gekregen. ben er stil van.
    Ik weet wat jullie mee maken.
    Heel veel sterkte en kracht ook voor Peter en je kinderen in gedachten ben ik bij jullie.
    Je bent een vechter ook dit gaat je lukken.
    Liefs Nancy

  • 23 November 2012 - 11:53

    Liesbeth Been:

    heel, heel veel sterkte.
    ik zal voor je bidden. liesbeth been.

  • 23 November 2012 - 12:05

    Carin Oudshoorn:

    Lieve Engely,

    Heel , heel veel sterkte voor jou, Peter en jullie dochters. Je bent zo'n sterke vrouw, vechten zoals je voor al die kinderen ook vecht!

    Wij denken aan jullie,
    Lfs, Rob en Carin

  • 23 November 2012 - 14:26

    Rhana Tersteeg:

    Het doet goed om deze lieve reacties aan mijn moeder te lezen.
    Dank aan allen die in gedachten bij haar zijn.

    Rhana Tersteeg.

  • 23 November 2012 - 15:04

    Rianne:

    Lieve lieve engely,
    Wat een enorme schrik... Neem alsjeblieft de tijd om allereerst dit nieuws te verwerken, de aanloop naar de operatie voor te bereiden en na de operatie heeeel langzaam en voorzichtig je wereld te verbreden. In jouw tempo en op jouw manier.

    Dikke en warme knuffels uit Utrecht, ook voor Peter

  • 24 November 2012 - 13:39

    John Van Hoorn:

    Lieve Rhana en Peter,
    Helaas ken ik Engely niet persoonlijk, was ik maar meegegaan naar Nepal. Maar Peter en Rhana jullie heb ik wel meerdere keren mogen ontmoeten. Het kan niet anders dat het voor jullie een klote tijd is. Erg spannend en zooooo ongrijpbaar, machteloos moet je toezien. Daarom uiteraard ook jullie en Engely veel kracht liefde en saamhorigheid toegewenst. En als maar 10% van de liefde die jullie aan andere hebben gegeven genoeg is om Engely er bovenop te krijgen dan weet ik zeker dat het voor 100% goed komt.
    Ja wat moet je verder nog zeggen? Niets .....

  • 24 November 2012 - 14:39

    Ada & Klaas:

    Beste en Engely,
    Dit bericht was voor ons wel even schrikken, en komt dus totaal onverwacht. Op afstand kunnen wij direct niet zoveel uitrichten. Maar wij kunnen jou, Peter en de kinderen, wel in onze gebeden opdragen.
    Wij wensen je veel kracht, hoop op een goede afloop en sterkte toe.

    Ada & Klaas

  • 24 November 2012 - 19:22

    Ineke, Noah, Fanny:

    Lieve Engely
    Heel veel sterkte voor jou, Peter and the family. We zijn geschrokken van je bericht..
    Heel veel kracht toegewenst
    "Winners never quit and quitters never win"!
    Lieve groet
    Ineke , Noah, Fanny

  • 24 November 2012 - 20:56

    Andrea Eysbach:

    Lieve Engely,

    ONTZETTEND veel sterkte met alles in de komende tijd!!!!!
    Heb vertrouwen..... dat het goede gebeurt........

    Warme groet,
    Andrea Eysbch

  • 25 November 2012 - 13:06

    John:

    Ik wens U alle sterkte in deze moeilijke periode. Even tijd voor Uzelf nu. John

  • 25 November 2012 - 13:10

    Bart & Jolanda:

    Lieve Engely,

    Wat een verdrietig bericht.....weten niet wat te zeggen.....
    We leven met jullie mee denken aan jou en je gezin, en hopen dat alles goed gaat en weer komt!
    Heel veel kracht en sterkte toegewenst!
    Liefs Bart & Jolanda ( overbuurtjes Rixt)

  • 25 November 2012 - 13:48

    Frank:

    Beste Engely,

    Wat vreselijk om te horen. Ik wens jou, Peter en jullie kinderen ook namens Ingrid heel veel sterkte de komende periode.

    Frank & Ingrid

  • 25 November 2012 - 16:12

    Joan :

    Lieve Engely,

    Wij wensen jou, Peter en de kinderen veel sterkte toe. Pam wordt over 2 weken 11 jaar. M.a.w. het is alweer 11 jaar geleden dat je dit meisje op de wereld ontvangen hebt. Wij hebben daar als gezin zo van genoten. Wij wensen jullie veel energie en kracht toe die je ons ook hebt gegeven.

    Veel liefs Joan

  • 25 November 2012 - 16:31

    Piekie:

    wij wensen jou en de familie heel veel kracht en sterkte toe neem alle tijd om te herstellen

    lieve groet Piekie en jan

  • 25 November 2012 - 18:31

    Marcelin Ter Horst:

    Beste Engely,
    heel veel sterkte de komende tijd. Als ik, in Nepal of hier in Nederland, iets voor je kan doen hoor ik dat graag. Groet Marcelin.

  • 25 November 2012 - 18:32

    Atie Bemer:

    lieve Engely, woorden schieten te kort voor dit vreselijke bericht....heel veel sterkte en kracht om dit allemaal te doorstaan. lieve groeten atie

  • 25 November 2012 - 18:33

    Michaël:

    Lieve Engely,

    Heel veel sterkte de komende tijd!!

    Liefs,
    Michaël

  • 25 November 2012 - 19:04

    Ronald Spoelder:

    Engely
    HEEL VEEL STERKTE de komende tijd
    Wat KLOTE

    Ga met al je Energie er tegenaan en houd MOED
    Je broer






  • 25 November 2012 - 19:26

    Germa Klaassen:

    Beste Engely,
    Wat kennen wij elkaar....Eigenlijk niet. Door mijn actie voor de Bondekokids kwam Noble House ook bij mij via FaceBook binnen. Met een glimlachen soms ook met pijn keek ik naar de berichten die jij schreef over die mooie kindjes die weer warmte en aandacht krijgen.
    Nu lees ik niet iets over Nepal en de kinderen daar... maar ik lees een afschuwelijk bericht over jou en jouw ziekzijn. Wat een zware slag voor jou en jouw gezin. Heel veel sterkte en moed!
    Germa

  • 26 November 2012 - 12:30

    Rien En Gerrie:

    Lieve Engelief,

    Terugdenkend aan mijn reis met jullie naar Nobelhuis 1 zie ik het nog voor me dat jij zo liefdevol de beide armen om Sita heensloeg. Jij zag haar weer voor het eerst nadat jij haar had geholpen bij de bevalling, dat vergeet ik nooit meer. Nu heb jij de armen nodig van allen die van je houden en dat zijn er heel wat. In gedachten en gebed bij jullie allen. Liefs Rien en Gerrie

  • 26 November 2012 - 13:45

    Yvonne:

    Beste Engely,'

    Heel veel sterkte toegewenst voor jou en jouw gezin. Ik wens jou een spoedig herstel toe.

    Yvonne

  • 26 November 2012 - 21:30

    Peter:

    Om Engely's conditie zo goed als mogelijk te houden, lopen we elke dag een stukje door het bos. Tijdens zo'n wandeling vond zij een beeldje dat kennelijk van een sleutelhanger gevallen was.
    Een engel !

  • 27 November 2012 - 06:46

    Peter:




    Kregen vandaag wel een heel aparte reactie. Nu een keer huilen van het lachen: "dit is wel een heel brute reis. We rijden mee, met de laatst overgebleven tanks, het Korps Mariniers en alles wat vaart en vliegt …"

  • 27 November 2012 - 18:40

    Dorien:

    Lieve Engely,
    Een laat berichtje van mij, maar ik heb enkele dagen mijn mail niet kunnen zien.
    Wat een naar bericht kregen we van jou. Wat is het toch oneerlijk verdeeld op de wereld, maar daar weet jij natuurlijk alles van. Wij wensen jou de komende periode ontzettend veel sterkte toe.
    En als je hulp nodig hebt voor Noble House dan kun je me altijd bellen. Ik heb de tijd en zet me er graag voor in! We denken aan je.......

  • 28 November 2012 - 11:57

    Peter:

    Lieve Angely Peter en KIds
    We denderen gewoon door met die laatste Tank
    VEEL POWER EN KRACHT
    Dikke knuffel Peter kringloop

  • 28 November 2012 - 16:52

    Wil En Aad Niesten:

    Lieve Engely,
    Wat een naar bericht is dit nou toch! Wij wensen jou en je gezin heel veel sterkte de komende tijd en natuurlijk een goede afloop. Neem de tijd voor jezelf en probeer nu maar even niet aan anderen te denken, dat komt later wel weer. Wij bidden en duimen voor je!!
    Aad en Wil Niesten uit Schagen

  • 28 November 2012 - 17:17

    Maud:


    Een ENGEL, gevonden in het bos ? Kan niet toeval zijn...Die moet speciaal voor jou zijn....

    Hou het maar goed bij je..... De ENGEL hoort bij jou Engely...

    Wij denken veel aan je en nogmaals : '' AL HET BESTE "' met alles......

    Veel liefs,

    Maud.

  • 01 December 2012 - 14:55

    Ben:

    Engely, sterkte, heel veel sterkte en kracht de komende tijd voor jou en jouw naasten!
    Ben uit Tholen.

  • 01 December 2012 - 17:56

    Liesbeth Stroes:

    Even laten weten, dat ik steeds aan je denk Engely, en natuurlijk ook aan jou Peter.
    We hebben niet gebeld omdat we jullie niet willen lastig vallen nu, maar dat betekent dus niet dat we niet steeds in gedachten bij jullie zijn.
    Heel veel liefs,

    Jon en Liesbeth Stroes

  • 04 December 2012 - 14:06

    Linda Hoets:

    Vergeet niet, het is de geheime kracht, diep in ons weggeborgen, die onze drijfveren stuurt;
    daar komt die overredende stem vandaan, daar ligt de kern van het leven, daar, zouden we zelfs kunnen zeggen, is de mens zichzelve.

    In gedachten bij jullie!
    Liefs van Linda

  • 04 December 2012 - 14:42

    Frederique:

    Lieve Engely en lieve Rhana, Iris en Peter,

    Wat een vreselijk bericht, tranen in mijn ogen. Jij, sterke vrouw, die strijdt om kindjes een veilige en goede toekomst te bieden en dan sta je ineens oog in oog met een eigen strijd voor jouw gezondheid. Ik wens jou, Peter, Rhana en Iris alle kracht en moed van de wereld toe deze zware weg te bewandelen en te overwinnen voor een gezonde afloop.

    Ik denk aan jullie en leef mee.

    Veel liefs Fieke

  • 05 December 2012 - 22:01

    Jankees En Els Verlare Bilthoven:

    Beste Engely.

    We zullen veel kaarsjes opsteken voor je,zodat je hieruit kracht kunt putten en je toch sterk zult voelen.Met jouw wilskracht zul je overwinnen.Fijn dat je veel mensen om je heen hebt.

    We voelen ons met jullie verbonden.

    Warme groet, Els en JanKees.
    .


  • 07 December 2012 - 09:27

    Wendy:

    Dag Engely,
    Heel veel sterkte en kracht de komende tijd. Dat je snel mag herstellen en de draad terug kan oppikken. Ik volg je website, je doet prachtig werk in Nepal! Warme groeten,

    Wendy

  • 24 December 2012 - 22:54

    Karin:

    Lieve Engely,
    Vandaag mocht ik een dag voor je zorgen en heb jij mij verteld over "je kinderen" heel bijzonder, maar ik vond het ook bijzonder om er voor je te zijn vandaag.
    Dromen......durven....doen.....doorzetten.......en delen, eigenschappen die jij bezit en deelt met anderen.
    Heel veel sterkte en beterschap.


    Gr karin
    (ps met de prei is het goed gekomen.)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Noble House te Nepal

Recente Reisverslagen:

07 April 2017

De Engel en het heksenkind

16 Oktober 2014

Afscheid

26 April 2014

Het heeft de koning behaagd,

04 April 2014

Nog zo onwerkelijk

23 December 2013

Ons kerstkindje
Engely

Noble House te Nepal

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 2292
Totaal aantal bezoekers 258782

Voorgaande reizen:

03 November 2006 - 04 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: